zwemmen was geen succes!!!

Hoi,

We zijn vandaag met onze kids wezen zwemmen. Donna vond het helemaal niks. Zodra ik met haar het water in ging zette ze het op een brullen. Nou was het wel ontzettend druk in het zwembad. Al die kindjes die aan het spetterend en aan het gillen waren. Ik dacht ik ga lekker vroeg maar jeetje wat is het druk op zondagochtend in het zwembad. Maar dit is de enige dag dat het warme bad open is. Ik wacht wel even totdat ze wat groter is. Mijn man en ik gingen dus maar om beurten met  Amber zwemmen. Vond ze ook hartstikke leuk. Even lekker alle aandacht voor haar. We gaan 7 april met haar naar de 3 biggetjes. Gaan we dr lekker verwennen!!!!

Groetjes Niekie

hoi,

wat jammer zeg dat het geen succes was....
wij zijn nog niet met nina wezen zwemmen maar wil het wel binnenkort gaan proberen.
in de tummytub, in het badje of met papa onder de douche vind ze allemaal helemaal geweldig dus ik denk dat het wel goed komt..
als ze met papa in de douche is geweest en ik pak ze aan dan gaat ze echt een beetje simmen..maarja ze kan niet de hele dag onder douche blijven...
misschien lag het er idd aan dat het zo druk was, teveel prikkels ofzo..
ach ja ze zijn ook nog maar zo klein, het kan goed zijn dat als je over een maand ofzo gaat dat ze het dan helemaal geweldig vind..

groetjes marleen

Jammer dat Donna het zwemmen niet zo leuk vond. Ik heb geen idee hoe Yara op zwemmen gaat reageren. In bad vind ze maar niets maar samen onder de douche weer wel. Binnenkort toch maar eens gaan proberen.

Ik ga echt nooit zwemmen als het druk is. Ik word daar zelf al tureluurs van en ik snap nog wat er om me heen gebeurt. Ik dnek dat Liv uit zelfbescherming heel erg hard gaat slap[en en dat max heel vervelend wordt. Je ging al op zondagmorgen, omdat je dacht dat het rustiger was, niet dus.
Misschien, als je het nog ziet zitten, kun je op zoek naar een ander zwembad, waar ze speciale tijd hebben voor baby's. In "ons" zwembad is het op zondagmorgen ouder-kindzwemmen, de eerste anderhalf uur voor kinderen tot en met 2 jaar, daarna ook voor de grotere kinderen.
Patricia

Terug
Bovenaan