zwemmen

Mag je naar het zwembad als je 38 weken bent? En in de zee? Of merk je het dan niet als je vliezen breken? Ik wil morgen met mn kids naar het zwembad en ik denk niet dat ik het kan opbrengen om aan de kant te blijven staan!

Alvast bedankt,

groetjes Renate
 
Ik weet het niet, maar mij lijkt dat je het wel voelt. Als kind hebben we allemaal wel eens in het zwembad gepiest en dat voel je ook omdat het warm is, toch?

groetjes, Jane
 
Natuurlijk mag je zwemmen. Alleen op het moment dat je vliezen echt gebroken zijn en dat merk je heus.... dan pas mag je niet meer in bad en dus ook niet meer in het zwembad e.d.
 
Nou, volgens mij valt het wel mee met dat "levensgroot probleem", maar als je het zeker wilt weten moet je het aan een VK voorleggen.

De reden dat je met gebroken vliezen niet meer in bad mag is infectiegevaar voor het kind.
Daarentegen worden er wel gewoon bevallingen in het water gedaan!

Volgens mij als met 38 weken je vliezen breken moet je kind er sowieso binnen 24 uur uit zijn (als de vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn en je kindje is nog niet geboren moet je naar het ziekenhuis om daar te bevallen, dit ivm toenemende kans op infectie), en dan zal het met de kans op infectie door dat zwembadwater wel meevallen.
Van mijn VK mocht ik in elk geval gewoon zwemmen (en het was heerlijk!)

N.
36 weken
 
Terug
Bovenaan