zwemmen

hallo

Ik heb een zoontje van 10 weken Van het weekend gaan we naar de camping waar ze ook een binnenzwembad hebben
Mag ik daar al gaan zwemmen met hem in het babybadje? Of is tie daar nog te jong voor?

Lekker doen.
Wat tips:
-Ga eerst je zelf om kleden en neem de kleine man mee in maxicosi met kleren naar het zwembad kleed hem daar pas om en ook weer aan.
-Vraag naar de temp van het water want voor "koud" water is hij nog iets te klein en vergis je niet niet ieder tropisch zwemparadijs heeft lekker warm water.
- Verwacht nog niet te veel. Na een kwartier zwemmen is het voor hem waarschijnlijk al genoeg.
- Probeer het zo te plannen dat hij geen honger krijgt goed geslapen heeft want het is voor een kleinte een hele opgave.

Maar o zo leuk voor mama en kind.
geniet er lekker van.

Groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden

Hallo,
Ik ben gaan zwemmen toen mijn zoon 8 weken was. Ik heb eerst afgewacht tot hij zijn eerste prikje had gehad. Meestal zorg ik ervoor dat hij ong. een uur ervoor gegeten heeft zodat hij geen honger kan hebben. De eerste keer zijn we een half uur in het water geweest. Nu (4e keer) zijn we er een uur in geweest. Hij geniet er erg van. We sluiten steeds af met het bubbelbad. Lekker warm en grappig al die bubbels.
Groetjes

Je mag met je kindje gaan zwemmen zodra deze de eerste prik heeft gehad.
Zeker doen, het is echt genieten, voor zowel je kindje als voor jou!

Groetjes, Leontine (moeder van Mara)

Waarschijnlijk is het nog te koud voor je kindje. Een vriendin van mij heeft haar dochtertje met 3 maanden voor het eerst meegenomen naar het zwembad (babybadje), maar ze werd blauw van de kou. Niet echt een succes dus. Babyzwemmen begint meestal ook pas met 6 maanden en dat zal wel niet voor niets zijn.

Groetjes, Pam en Dana (8 weken)

Ik zal wel eerst informeren hoe warm het water daar is en als het te druk is zie ik het ook niet zo zitten in ieder geval bedankt voor alle reacties en de tips!

groetjes!

Terug
Bovenaan