zwemmen

Wat doe je de kleine met zwemmen aan.
Als ze nog heel klein zijn niets dan houd je ze vast.
vanaf hoeveel maanden kunnen ze in de zitband en wanneer vestje en vlindertjes en zo.

Groetjes
 
Mijn meisje heeft een zwemluier en een badpakje aan.
In een band kunnen ze als ze zelf kunnen zitten en dan ongeveer tot 11 kilo.
Vlindertjes zijn pas vanaf een jaar of 2.
 
Hoi,

Er zijn wel armvleugeltjes voor kindjes tot 2 jaar. Wij hadden ze gekocht bij Perry-sport. Die waren trouwens niet goed. Mijn dochter bleef er niet mee drijven. De dag erna kregen wij  ook vleugeltjes  thuis gestuurd via onze ziektekostenverzekering CZ(wat een timing). Die zijn prima. Mijn dochter heeft vleugeltjes vanaf ze kan lopen, dus rond 12 maanden.

Groetjes
 
Hoi,

Onze dochter Mirte draagt zwemluier (ze poept vaak tijdens het zwemmen)  en badpakje.
Op de babyzwemles zijn ze zo rond haar eerste verjaardag met vleugeltjes begonnen. Ze vindt het helemaal geweldig!! (maar haar vriendje bijvoorbeeld weer niet, verschilt per kind denk ik)  Ik heb ze bij intertoys gekocht (wel de duurdere). Ze is nu 14 maanden en zo'n band vindt ze niets, misschien omdat ze nu ze met vleugeltjes kan ze meer bewegingsvrijheid gewend is dan je in zo'n band hebt.

Groetjes,
Linda
 
mijn dochter heeft een bloedhekel aan de zwemband waarin ze kan zitten, ze wil bewegingsvrijheid (16 maanden is ze). Wij doen haar een zwemluier om en een badpakje, en geen vlindertjes. Als we gaan zwemmen houden we haar vast in het diepe en in het peuterbadje blijven we er continu bij.
Alleen rondlopen bij het zwembad doet ze dus niet, te gevaarlijk zonder vlindertjes of iets anders opblaasbaars.

groetjes, Ellen
 
Hoi hoi,

Toen mijn zoontje 3 maanden was ben ik begonnen met zwemles.
Bij de zwemles houden we de kindjes vast (water is  ong. 150 meter).
Bij het vrij zwemmen zet ik mijn zoontje wel eens in de welbekende
babyfloat. Dat vind ie prachtig! Vanaf volgende week mag hij met
bandjes zwemmen. Hij is dan 9 maanden. De zwemleraar heeft aan-
gegeven dat het vanaf die tijd verstandig is om ze met bandjes te laten
zwemmen. We houden de kinderen dan overigens nog steeds zo veel
mogelijk vast. We hoeven geen speciale zwembandjes te kopen, ik heb
gewoon Jip en Janneke bandjes voor 1,95 bij de Hema gekocht.

Succes!

Groeten Hanneke
 
Terug
Bovenaan