Zwemmen

Hallo allemaal,

Onze zoon is nu 17 weken. Doordat hij lang in een stuit heeft gelegen heeft hij als sinds zijn geboorte een stijve nek waardoor hij veel huilt.
We zijn nu onder behandeling van een manueel therapeut en hopelijk gaat dat helpen.
Ik zou ook graag met hem willen babyzwemmen zodar hij lekker kan ontspannen en kan bewegen. Maar..........wat trek je een baby aan als je gaat zwemmen...heb je daar speciale luierbroekjes voor?
Liefs van marieke

Ik zwem elke vrijdag met mijn dochter maar geef haar alleen een zwembroekje aan.
Ik zwem een half uurtje en in die tijd poepen ze echt niet.
Je kan het ook even aan het zwembad vragen waar je gaat zwemmen of het verplicht is.
groetjes kim.

Hoi,

Lotte heeft ook alleen een zwembroekje aan. Volgens mij is het juist heerlijk voor je kindje om even geen luier aan te hebben. Kan het lekker een half uurtje luchten.
O ja poepen doen ze volgens mij bijna nooit in het water. Plassen deed ze ook niet in het water maar bij mij op schoot hahaha.

Veel plezier.

Lilian mv Lotte 24 weken

Hoi Marieke,

Ik lees dat jouw kindje ook last heeft van zijn nek...dat heeft mijn zoontje ook gehad, tenminste het word nu minder. Ik ben voor de ontspanning ook op babymassage gegaan....Wiek vond dat heerlijk....

Misschien ook een idee?

Groetjes Maus mama van Wiek 25/07/2006

Hoi Marieke,

Ik lees dat jouw kindje ook last heeft van zijn nek...dat heeft mijn zoontje ook gehad, tenminste het word nu minder. Ik ben voor de ontspanning ook op babymassage gegaan....Wiek vond dat heerlijk....

Misschien ook een idee?

Groetjes Maus mama van Wiek 25/07/2006

Je hebt swimmers zwemluiers en ook kruidvat verkoopt zwemluiers. Ik zwem met mijn beide kinderen al sinds ze 4maanden zijn (mijn oudste is nu ruim 2,5 jaar) Er word regelmatig gepoept in het water en geplast ook maar dat zie je niet. Zo'n luier houdt het goed tegen. Ik heb ik in de afgelopen 2,5jaar genoeg moeders zien drollen vangen in het water....echt een vies idee als je weet dat je babytje er ook in zwemt. Of dat je een kindje uit het water ziet komen en het bruine water langs zijn beentjes het zwembad in ziet lopen....jech!! Ik pleit voor zwemluiers!

Terug
Bovenaan