Zwemmen?

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje over zwemmen...
Ik heb dat nog nooit gedaan met Senna....(Ja erg he!)
Maar ik ga vandaag lekker zwemmen...

Maar ik heb nu van die luiers gekocht zwemluiers geloof ik...
Houden jullie die aan als je kindje gaat zwemmen? Of laat je die uit en doe je gewoon een zwembroekje aan?

Groetjes

Het is wisselend of ze een zwemluier aanmoeten of niet. In het ene zwembad wel en in het andere niet...
Toen Thomas 10 weken was zijn we heerlijk een weekend weggeweest en 2 dagen wezen zwemmen. Ik had voor hem gewoon zwemluiertjes gekocht en aangedaan. Maar daarover heen wel een stoer zwembroekkie. ( Ik zag mezelf al achter een drolletje aanduiken...) Thomas vond/vind zwemmen en water helemaal fantastisch!
Het enigste nadeel is vind ik dat je die zwemluiers alleen in mega verpakking kunt kopen, hier ligt dus nog gewoon bijna een heel ongebruikt pak...
Veel plezier samen!!

-X- Marieke

Hier in het zwembad is een luier ook niet verplicht. Voor komende week heb ik ze wel bij, omdat ik niet weet of het verplicht is.
Ik heb een verpakking met een stuk of 8 luiers erin. Deze halen we bij kruidvat.

Veel zwemplezier

Pauline

Dankje!
Hier bij ons in de supermarkt zijn er kleine verpakingen voor die zwemluiers dus dat valt hier nog wel mee...

Maar goed....Ik ga het proberen zometeen....Ik doe hem gewoon aan...en inderdaad ook gewoon haar zwembroekje eroverheen! Dan hoeft het niet mis te gaan haha!!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik wil met Tess ook gaan zwemmen.Zou zo'n bikiniebroekje niet te klein zijn over zo'n zwemluier?

Groetjes Kitty en Tess.

Hoi hoi,

ik ga al een tijdje zwemmen met Twan, eerst deed ik altijd gewoon een zwembroekje aan, maar sinds een paar weken gebruik ik zwemluiers. Die hebben een mooie print, dus zwembroekje erover hoeft niet. Bij ons in t zwembad mag beide, maar ik moet zeggen die luiers zijn toch wel een uitkomst hoor. Hij had nog wel eens een ongelukje: had ik m net omgekleed, pak ik m op, plast ie mij helemaal onder, hmmmmm lekker, dan moet je dus nog het bad in. Hebben we nu geen last meer van. hahaha

Liefs Maaike

Hoi hoi,

Wij zwemmen ook elke week en Isa heeft gewoon alleen haar bikinibroekje aan hoor! Het schijnt zo te zijn dat er bijna nooit (poep)ongelukjes gebeuren! Ik heb wel de eerste 2 keren een zwemluier gebruikt maar die van het kruidvat zuigen zich nogal vol en dat zit volgens mij helemaal niet lekker.

Gewoon lekker in zwembroek dus!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Ik baby zwem al toen Danique net 11 weken oud was.
En wij hoeven ook geen luier aan bij het zwemmen

Danique heeft ook nog nooit gepoept in het water en al die andere kindjes ook niet.
Zou het even navragen bij het zwembad, of het misschien bij jullie wel verplicht is.

Maar voor ongelukjes hoef je echt niet bang te zijn

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan