zwemmen

Hallo,

Ik vroeg me af vanaf hoeveel maanden mag een baby in het zwembad.
We willen in de vakantie naar Duinrell en weet niet of de baby dan in het zwembad mag.

Ik hoop dat een van jullie het weet.

Groetjes

Bij ons op t cb zeggen ze dat t mag als ze t eerste prikje hebben gehad... Bij ons in Gemert is t baby zwemmen en daar laten ze de baby's pas vanaf 3 maanden toe omdat hun ( heb ik gehoord) t op safe willen spelen zodat er geen kindjes ziek worden.
Op t cb zeggen ze trouwens wel dat je dan goed de temp. van je kindje in de gaten moet houden omdat ze vlug af koelen.. Tenminste dat moest ik bij Tessa doen omdat ze nog zo jong is (11 weken)
Groetjes Carla

vanaf een maand of 3 kunnen ze het qua temperatuur al best een tijdej volhouden in een warm bad.
boas is nu 5 maanden en een week of 2 geleden zijn we een keer naar het zwembad geweest.hij vond t op zich wel leuk,maar hij kon zichzelf toen nog niet goed recht houden,dat begint nu een beetje te komen,dus hij hing echt aan zn oksels in mn armen,met zn neus naar beneden.ik ben voorlopig dus maar even niet meer geweest.binnenkort weer eens proberen,want hij word al een stuk sterker.

Terug
Bovenaan