Zwemmen....

A

Anoniem

Guest
Wat leuk dat ik dat soort dingen nu opeens wel kan doen. Ik ben vanmorgen wezen zwemmen. De twee mensen die de zwemles gaven heb ik zelf als kind bij het schoolzwemmen gehad en een van de andere moeders was een klasgenootje van de basisschool! Jullie zullen wel denken lekker belangrijk, maar ik moet echt weer wennen aan dat soort dingen.

Laura vond het helemaal geweldig, een echte prof. Ik denk dat ze haar zwemdiploma heeft voor ze 12 maanden is, hihi. In ieder geval deed ze een poging om bij me vandaan te zwemmen.

Wat een geweldige meid, hè!

hoi ilona,

leuk eh dat zwemmen met je kleintje,he???
fijn dat je dat nu inderdaad wel weer allemaal kan doen geniet ervan!!!!!

liefs kim

Ja, leuk joh. Kan me goed voorstellen dat je dat soort dingen hebt gemist.
Je wereld is op zo'n schip toch een stuk kleiner.
Geniet er maar lekker van.

jaaa,zwemmen is hardstikke leuk!!ik geniet er ook enorm van met boas,en ik heb niet eens 3,5 jaar op een schip gezeten,kun je nagaan.
geniet ervan!!
groetjes karin

Geniet er maar lekker van meid.
Leuk dat je idd ook nog mensen tegenkomt van lang geleden.
Kun je daar ook weer even mee praten over toen en over nu.
Vind het zelf ook leuk als ik mensen tegenkom van vroeger, net of dat je ze vorige week voor het laatst gezien hebt ( tenminste bij sommige mensen heb ik dat wel.)
Enne voor de 12 mnd een diploma; gaat haar vast lukken
groetjes sandra

Jaaa zwemmen is leuk...dit weekend moet ik werken, maar het volgende weekend gaan we lekker weer even met zijn viertjes naar het zwembad...

Wat een prachtige foto, ziet er erg gezellie uit.Was vast fantastisch.  Met Zoe ging ik ook al vanaf 2 a 3 maandjes zwemmen tot aan het einde van mijn zwangerschap van Noa. Om nu met die twee meiden te gaan, zie ik nog niet zitten, maar soms mis ik het wel eens en zou ik het graag met beiden weer gaan doen.

Wendy

Terug
Bovenaan