Zwemmen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zet hier eigenlijk nooit een bericht neer maar eens moet de eerste keer zijn dacht ik maar!!!
Ik wou graag met mijn dochtertje (11maand) gaan zwemmen in een buitenzwembad ofzo..
Maar hoe doen jullie dit met slapen en hoelang laten jullie de kleintjes in de zon spelen natuurlijk probeer ik mijn dochtertje zoveel mogelijk uit de zon te houden maar soms hou je het gewoon niet tegen!!!!

hopelijk hebben jullie goede tips voor me heb namelijk nog nooit met haar buiten gezwommen!!!!

hoi,

wat leuk dat je met der wil zwemmen
ik zwem met Mart al heel lang, binnen en buiten.
wij gaan altijd in de schaduw zitten en klein beetje zon.
Mart vind het water heeeeerlijk. wij hebben hier in de buurt 'het hulsbeek' dit is een meer, met speciaal peuterbadje.. kan ie heerlijk in zitten spelen.

wij hebben Mart eerst zijn middag slaapje laten doen ( 12.00 tot 14.30)

ik hoop dat je hier wat aan   hebt.... veel zwem plezier

groetjes simone

mv Mart 02-06-07

Het ligt er natuurlijk aan hoelang en wanneer je kleintje slaapt. Rik slaapt nog 2x, maar gaan na zijn 1e slaapje, zo ond 12.30 (na de boerham) meestal zwemmen. Dan gaan we lekker naar een buitenwater met afgeschermd peutergedeelte. Ik smeer hem goed in met factor 50+. En zet een petje op met een flap die zijn nekje extra beschermd.

Verder kijk ik hoelang hij het volhoud, wordt ie sjagerijnig, dan pakke we de fiets of auto en zijn weer weg!!

Succes en veel plezier!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan