Zwemmen

Gisteren voor het eerst met Thijs wezen zwemmen. Hij vond het heerlijk en inderdaad Natasja, het bubbelbad beviel hem ook prima!
Vanmiddag weer voor zn heupjes naar de ha.
Er is 3 weken geleden  een echo gemaakt. Hier was een lichte afwijking op te zien maar deze viel gelukkig binnen de grenzen van zijn leeftijd. De ha wil het echter in de gaten houden en bekijken of hij nog een rontgen wil laten maken of dat evt. fysio nodig is.
Afwachten maar weer.
Grtjs Inge

Hey!

Wat een leuke foto! Ik was zo dom om een camera mee te nemen zonder batterijen! Dus de volgende keer weer een poging.
We hebben een onderwatercamera en wil eens proberen of we ook van onderwater een foto kunnen maken.

Groetjes, Natasja

Hier zien jullie onze bink bij het onder water zwemmen. Ik moet er wel bij zeggen, dat hij hier iets ouder was dan een jaar. Liv heeft gisteren bij de zwemles ook oefeningen gehad voor het onder water zwemmen. In juni worden van haar onder water foto's gemaakt. Zodra ik die heb, zet ik ze op het forum neer.
Ze is al een aantal keren helemaal onder geweest en ze vindt het helemaal niet erg.
Patricia

Jeetje, gave foto's!
Ik heb me vandaag ingeschreven voor het zwemmen. Alleen de jongste groep zwemt op dinsdag en dan werk ik.
Op donderdag is vanaf 8 mnd. Thijs is nu bijna 5 mnd. Hopelijk mogen we iets eerder beginnen. Het lijkt me erg leuk.

het is ook heel leuk, en ook best wel een intiem moment zo met je kindje in het water. Max heeft zelfs tot vorige week met niemand anders willen zwemmen dan met mij, omdat hij met mij op zwemles zit. Nu maakt het hem niet meer uit, het liefst zwemt hij de hele dag en dan maakt het niet uit wie er mee gaat, als hij maar in het water mag!
patricia

Terug
Bovenaan