Zwemmen!!!

Hoi, hoi,

Vandaag ben ik met mijn zwangere buik lekker gaan zwemmen in het thermaalbad! Oh wat heerlijk. En je voelt je zo lekker licht. Ik heb er echt van genoten. Dus AANRADER!
Uit het water komen was even raar, want dan voel je je 2x zo zwaar, hihihi!

Juffy

Lijkt me inderdaad heerlijk! Ik heb 1 keertje gezwommen tijdens de zwangerschap en vond dat ook erg lekker. Helaas is het zwembad redelijk ver weg, anders zou ik het regelmatig doen. Maar als verwennerij zo in de laatste weken kan het zeker geen kwaad!
groetjes, Rudy

Hoi Juffy,

ik ben een echte zwemfan, maar ben helaas de laatste tijd niet meer geweest.
Mijn zoontje is ook zo gek op water en ik kan het echt niet opbrengen om met hem nu het water in te gaan... hij is vliegensvlug en voordat ik het in degaten heb is ie verdwenen....
Dus helaas voor mij nu ff geen zwemmen, maar als ons wondertje er straks is, dan ga ik weer lekker zwemmen, maar dan met 2 kindjes om me heen (en 1 keer per week gewoon lekker met mijn vriendin!)

Grtjs,
mama Peet

Bij de eerste heb ik ook gezwommen, heerlijk. Nu mag ik het niet ivm mijn bekkenklachten.
Stiekem toch gedaan toen we een weekend weg waren met mijn familie. Echt even fijn om te bewegen met wat minder gewicht aan je lijf. Dan merk je pas hoeveel je zwaarder je bent! Bij elke trede van het trapje voel je de kilo's er weer aan komen, haha.
De eerste keer vond de kleine het nog raar, hij was heel rustig, maar de tweede keer werd hij juist erg actief. Alsof hij de situatie herkende en er aan gewend was!

Liefs, Kaskes

hi

lekker he dat zwemmen!! tot vorige week heb ik nog zelf baby/peuter zwemmen gedaan met onze dochter van 2,5.. erg leuk, erg vermoeiend, maar helaas nu echt te zwaar.
wat ik wel bizar vind, is dat je je evenwicht helemaal opnieuw moet vinden in het water, althans daar had ik last van bij een paar baantjes trekken en drijven op de rug.

is er nog iemand van plan straks te gaan babyzwemmen??

greetz

Ik zwem nog steeds 1 keer in de week met mijn kinderen en vind het heerlijk! Echt genieten om even wat minder gewicht mee te moeten sleuren
Het enige wat me zwaarder valt is het gesjouw erheen en terug en het aan-en uitkleden en afdrogen van de twee kinderen en mezelf, haha
Babyzwemmen lijkt me heerlijk! Maar moet even kijken of het dan wel gaat met de kleine aangezien mijn zoon een hele gevoelige huid heeft en als baby slecht tegen het chloor water kon, en dat kan met deze baby ook mogelijk zijn.

Hoi hoi,

Ik heb vorige week voor de eerste keer gezwommen. Ik wilde graag zwangerschapszwemmen, maar dat viel helaas samen met de zwangerschapsgym. Dus ik nam me voor om, zodra ik verlof had, heerlijk te gaan zwemmen. Het was inderdaad ook heerlijk. In het water voelde ik helemaal geen gewicht meer. Het baantjes trekken ging niet zo snel, maar was wel erg ontspannend. Maar toen ik het zwembad weer uit ging, merkte ik opeens hoe zwaar m'n buik eigenlijk is. Alleen dat aankleden in zo'n klein badhokje blijft vervelend.
Deze week is het er helaas niet van gekomen, maar als alles rustig blijft in m'n buik,  neem ik volgende week zeker nog een duik (haha)

Groetjes, Miranda

Terug
Bovenaan