Zwemmen

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik met Eva voor het eerst gaan zwemmen, teddybeerzwemles wordt het genoemd. Wel eerst een proefles gedaan, toch even bekijken of Eva het leuk zou vinden. Nou ze vond het prachtig, water vind ze heerlijk, de andere kindjes om haar heen ook heel interressant, de spelletjes en het gespetter geweldig. En ze is ook onder water geweest, vond ze ook prima.

Zijn er al meer moeders die zijn gaan zwemmen? Ik dacht dat Eva misschien nog te jong zou zijn, maar er waren nog jongere kindjes dan zij en ze vond het echt leuk.

Groetjes Alice

hoi wij zitten niet op babyzwemmen maar Valentijn vind zwemmen wel geweldig!! we zijn   al een aantal keren wezen zwemmen echt geweldig :D

Hi,

Luna en ik zwemmen al sinds begin januari en het bevalt super. Een heerlijk moeder dochter momentje om samen iets leuks te doen. Bovendien vindt ze het net als ik heerlijk in het warme water.

Veel zwemplezier!!!

Groetjes,
Natalie

Hoi, ik wil binnenkort misschien ook een keertje gaan zwemmen met David. Hoe zit dat met chloor, hebben ze daar last van? En hoe lang (max) wordt er  aangeraden in het bad door te brengen?

dat chloor valt wel mee hoor en meestal is zwemmen maar een half uurtje per keer. Het water is bij babyzwemmen extra warm, heerlijk! Luna heeft alleen een badpakje aan want alle oefeningen doe je samen dus bandjes zijn niet nodig.

Bij de meeste zwembaden kun je gratis een proefles nemen. Wellicht is dat wat voor degene(n) die nog twijfelen?

Groetjes,
Nathalei

hee meiden!!!

ik heb vandaag een afspraak gemaakt en ik ga zaterdag samen  met mijn vriend baby zwemmen met noa!!
hebben er zo'n zin in en ik hoop onze kleine meid ook..
ik ga de eerste keer en dan wil ik en ook mijn vriend dat het echt een papa ding word dat vind ik wel erg leuke en mijn vriend eigenlijk ook wel.
hij is veel weg dus is dit voor hem echt even een vader dochter relatie opbbouwen en dat vind ik ook wel weer mooi om te zien.

onze noa heeft een beetje exeem en heb de huisarts nog gebeld of dit kwaad kon en hij zei dat dit niet het geval was dus ik denk dat we over het chloor niet over in hoeven te zitten...
ik ga nog even een leuk badpakje voor haar kopen en dan kunnen we zaterdag lekker zwemmen....

groeten annelies

Zwembandjes enzo zijn bij ons niet nodig, je doet allerlei oefeningen samen, in combinatie met kinderliedjes, erg leuk.
Verder heeft Eva in ieder geval geen van exceem en de "zwemles" duurt ongeveer een half uur. Het is een warm water bad.
Bij ons kun je met de buggy naar het zwembad rijden en ik kan Eva direct bij het bad dus omkleden, er zijn langs de wand allemaal aankleedkussens, ideaal.

Ik heb zelf voor Eva een heel leuk en heel betaalbaar badpakje gekocht bij de Hema, echt schattig, ik dacht voor 7 of 8 euro.
Je kan ook bij ons inderdaad een proefles nemen en daarna neem je een abonnement.

Terug
Bovenaan