zwemmen

Hallo,

Misschien een rare vraag: Ik wil met mijn dochter gaan zwemmen. Moet zij dan een zwemluier om of mag ze gewoon een zwembroekje/badpakje aan?
Groetjes Sylvia.
 
hmmm, nog nooit meegemaakt dat een zwemluier verplicht is. Volgens mij houdt het een plasje ook echt niet tegen. Als je je kind uit het water tilt loopt die luier nog sneller leeg dan een open kraan ;)

Ik vind het wel een prettig idee dat een poepje wordt tegengehouden, in ieder geval lang genoeg om te verschonen. Het lijkt me toch niet heel erg leuk als er ineens zo'n klein drolletje naast me drijft hahahahaha.....

Ik doe trouwens ook een badpakje over de zwemluier hoor.

Mn oudste is bijna 2,5 en nog niet zindelijk. Haar doe ik geen zwemluier meer aan, ze heeft al meer dan een jaar niet meer in bad gepoept dus dat vertrouw ik wel!
 
Toevallig werk ik in een zwembad en ik weet dat een zwemluier niet verplicht is. Je mag het zelf weten. Tuurlijk is het wel fijner voor de eventuele poepjes :) Maar het hoeft niet.
 
Een zwemluier houdt alleen de poepjes tegen. Plasjes gaan er zo doorheen.
Van de zomer had ik een zwemluier aangedaan op strand en even later zag ik een natte plek op de handdoek:)

Als ik ga zwemmen, doe ik een zwembroekje over de luier. Thijs heeft nog nooit gepoept in bad of zwembad, maar ja je weet nooit he?
 
Terug
Bovenaan