Zwemmen

Ja ja, vandaag was het zover: Gijs is voor het eerst in het zwembad geweest. Nu hebben we mazzel dat we een zwembad op de compound hebben dus moesten we er met hem maar eens gebruik van maken.
Hij vond het wel een beetje koud, maar ook leuk, zie foto op onze dec mama's hyves.
Na een bad ligt hij nu op mn schoot te slapen ;-)

Hebben jullie kinderen al "gezwommen?

Wat leuk is dat he inderdaad.

Ik ga trouw elke week met Chris naar babyzwemmen vanaf dat hij 3 maanden was. Hij vond de eerste paar keren helemaal niks maar nu begint hij het wel wat leuker te vinden.

Ik heb trouwens nog geen foto gezien op de hyves ;)

Groetjes Daphne

Nee, sorry de app op mn i phone doet het niet goed. Op mn facebook staat al wel een foto.

Knap hoor, trouw naar babyzwemmen. Ben zelf helemaal geen zwemmer maar op die manier misschien wel.

Hoi, hier wordt ook elke week gezwommen. Heerlijk! Vanaf drie maanden zijn we gaan zwemmen en hij vond het gelijk leuk. Kon hij zich ook weer eens uitstrekken in het water :)

Nope, nog niet gezwommen met kleine Aqua.. tenzij Zwangerschapszwemmen meetelt.. :p Dat vond ik trouwens heeeerlijk!! Lekker in het water dobberen met mijn dikke buik. Ik heb toen ook nog veel op de boot gewerkt in Canada, dus een water baby zal ze zeker wel worden. Ben alleen wat terughoudend nu. Ik lees zoveel tegenstrijdige artikelen over baby zwemmen.. vanaf 3 maanden.. vanaf 6 maanden. Zucht.

julia heeft 1 keer op vakantie gezwommen in het zwembad en afgelopen weekend even in de band buiten in ons bad. ze vond het wel leuk als je haar maar liet dobberen want anders was het water te koud.

Terug
Bovenaan