zwemmen

aankomend weekend gaan we voor het eerst met Ethan zwemmen.
wat is verstandig om allemaal mee te nemen?

ben zo benieuwd hoe hij het vind.. hij vind het wel geweldig om met een van ons in bad te gaan dan liggen die beentje en armpjes geen seconde stil hij is dan alleen maar aan het spetteren en aan het lachen

ik neem altijd het volgende mee:
- zwemluiers
- zwemband
- 2 setjes kleding 1 voor als ze het koud heeft
- 2 handdoeken voor extra warmte (wikkeldoek is nu te klein)
- hydrofiele luiers 2 voor op aankleedkussen en om af te drogen
- van te voren klaar gemaakt flesje!!
- fototoestel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en natuurlijk ook spullen voor mezelf! haha

Ik heb zwemluiers van huggies. Ze hebben mt xs voor de kleintjes! Bij mij zat er zelfs een wikkeldoek bij.

Hoi,
Ik heb ook huggies(alleen zwemluiers), al kun je ook van te voren informeren of het verplicht is, dat hoeft namelijk niet in elk zwembad! urine gaat daar zowiezo doorheen en poepen doen kinderen eigenlijk nooit onder water, maar goed dat bepaald het zwembad! Zou alleen zonde zijn van het geld ;-P

Hoho mj dat is niet helemaal waar van dat poepen!! ;-) Kep vaak met kleine kindjes gezwommen en als ze moeten dan moeten ze ;-)!!
En idd ti's niet in elk zwembad verplicht! En ze zijn idd ook niet goedkoop! Je hebt ze ook van t eigen merk kruidvat maar die gaan vanaf een grotere maat!!

O, dat verteld hier de zwemlerares van het babyzwemmen, heb ook nog nooit 1 gezien die gepoept had in het water in die 6jaar, maar goed, daar hebben ze schepjes voor,,whaha

waar we gaan zwemmen is het verplicht je kunt ze zelfs daar kopen..

en een schepje helpt niet bij borstvoeding spuitpoep haha..
dan krijgt je geel water met een klein beetje structuur haha

Terug
Bovenaan