zwemmen

Ik wil graag met mijn zoontje van bijna 12 weken gaan zwemmen. Is er iets waar ik op moet letten? zijn er al meer die met hun kleine hebben gezwommen?

hey,

als ze hun eerste prikjes gehad hebben mag je gaan zwemmen.. en eigenlijk moet je dr alleen op letten dat t niet te koud word, en zodra hij moe word dr uit gaat..

verder lekker genieten!!

Ik heb gezocht naar zwemluiers, mijn zoon weegt nu iets meer als 5 kg. Maar de kleinste zwemluiers die ik kan vinden zijn van 7-15 kg. Iemand anders nog tips waar ik ze kleiner kan vinden?
Of ervaring met een veel lichter kindje met die zwemluiers?

Hallo.

Met allebei mijn kinderen nu 5 en 3 jaar oud ben ik met 13 weken gaan zwemmen(babyzwemmen).En als mijn jongste (nu net een maand) ook zo oud is ga ik ook weer met hem. De zwemluier wordt wel op zijn plaats gehouden door het zwembroekje dat je daarover heen aantrekt.
De zwemluiers van little swimmers werken het beste, deze worden niet zo zwaar en groot door het water.
Geniet lekker van je eerste zwemavontuur

ik heb ze gezien bij de prenatal en kruidvat voor kleinere maat luier dacht ik. Maar ik heb een zwembroekje gekocht met zwemluier erin nou das ideaal hoor. Bij de prenatal gewoon. Kun je ook verstellen mijn kleine mannetje weegt ook nog maar rond de 5 kilo dus die paste ook geen zwemluier. Het zwemmen ging super hij vond het helemaal geweldig.

Bij de Etos hebben ze van Huggies zwemluiers. Die zijn vanaf 3 kilo. Zijn trouwens wel duurder dan andere. Mijn meisje is nu 12 weken en wil volgende week wel eens naar babyzwemmen gaan.

Idd de huggies zwemluiers hebben ook maatje XS, mijn kleine meid weegt 4800 gr en past prima!
Ik ben met 11 weken gaan zwemmen in het babybad, maar ze werd binnen een minuut hardstikke blauw?? Handjes en voetjes, niet om aan te zien. Dus meteen maar onder de warme douche en toen was het zo over. Maar zwemmen wacht ik dus nog even mee ;)

Terug
Bovenaan