zwemmen!!!!

Vanmorgen was het dan zover. Ik lag al om half 6 te wachten op de eerste pruttelgeluidjes. Zou Milan vandaag wakker worden of doodvrolijk uitslapen zoals vorige week......

Toch weer iets later dan normaal (je moet het toch spannend houden voor mama he) meldde hij zich voor zijn fles. Pampertje, knuffeltje, flesje en nog even een dutje doen em de melk te laten zakken. Yes we gaan zwemmen!!!

Vond ik het toch ineens wel erg spannend worden. De tassen 30 keer gecontroleerd, auto vast ontdooid en voorverwarmd en op naar het zwembad. Waar ik gelukkig op de parkeerplaats al vele mede mama's zag, die gelukkig meteen enthousiast hoi riepen. Ik was blij dat ik mijn badpak al aan had, dus we konden snel doorlopen naar het zwembad. Daar heb ik hem zijn coole zwembroek aangedaan en toen hop richting het water.

Hij vind het echt te gek! Met grote ogen om zich heen kijkend om maar niets te missen van de kindjes, de geluiden, de geuren. Na even zitten aan de rand begon het lesje. We hebben allemaal liedjes gezongen en spelletjes gedaan. buik drijven, rug drijven, spatten in het water. En Milan maar kijken en lachen. Floep onder water heb ik voor de eerste keer nog maar even achterwege gelaten. Dat vond mams te spannend, hihi.

Op het einde lag hij lekker in mijn armen te drijven met zijn duim in de mond. Heel tevreden en blij. En mama apetrots omdat onze kanjer bijna het hele lesje heeft meegedaan en niks moe was ervan.

Als afsluiter zijn we met zijn allen nog even in het peuterbadje geweest, dat is net iets warmer (zo'n 33 graden) en hebben daar nog even gezeten. Milan lekker tegen me aan, terwijl er al een berg baby's rondkropen daar.

Ik hoop dat hij volgende week weer op tijd wakker wordt!!!!!!!! Het was zo supergaaf :)
 
Wat ontzettend leuk zeg! Hopelijk kunnen jullie dan volgende week weer!

Hier begint het babyzwemmen vanaf 6 maanden, dus moet nog eventjes wachten ;-)

Liefs!
 
Wat superleuk om zo'n enthousiast verhaal te horen! Heel fijn dat jullie allebei zo vreselijk genoten hebben. Dat SPAT (om in het thema te blijven ;-))) van je verhaal af!

Veel liefs, Marieke en een heerlijk knorrende Jasmijn!
Xxx
 
Jij keek er zo naar uit en dan is het fantastisch dat de kleine man er ook zo van heeft kunnen genieten. Wedden dat hij volgende week degene is die om half zes klaarwakker is, zijn zwembroek al heeft ingepakt en bij de deur op je staat te wachten? ;-)

Ontzettend super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!!

X
 
Ik loop al de hele dag na te genieten en iedereen ons zwemavontuur te vertellen.
Zo heerlijk, hoop dat jullie schatjes het ook leuk gaan vinden.
Heeft er, naast marieke, eigenlijk al iemand zwemplannen?

Lekker he zo'n knorrende meid :-D

Liefs en veel spetters van ons
 
Fijn dat hij deze keer wel mee wilde werken.
Jullie zijn er vroeg bij met het zwemmen. Misschien een kleine Pieter van de Hoogeband in de dop?
Ik ga niet zwemmen met Ravi. De twee oudste zitten overdag wel op school maar ik heb onze derde nog thuis overdag dus dat gaat niet.
Vind het met meer kinderen te veel gedoe voor dat half uurtje. Maar met de oudtse hebben we het wel gedaan en dat was echt wel genieten ja.
Geniet er dus maar lekker van!
liefs xx hanneke
 
Terug
Bovenaan