Zwemmen

Yo ladies!

Ik weet dat Yvonne en Samantha al hebben gezwommen en ik wil eigenlijk ook binnenkort eens gaan. Maar hoe en wat met zo'n kleintje?! Hoe lang vinden ze zoiets doorgaans leuk, wat neem ik allemaal mee? Handdoek, maar ook een kamerjasje?! Hoe doen je dat na het zwemmen, zelf kou leiden en die kleine aankleden en dan jezelf pas?
Graag jullie tips!

ja ik ben ook wel benieuwd..ik zelf zou het alleen nog niet echt durven op een of andere manier.. slaat misschien nergens op hoor.. maar kwa hygiene, kou etc..

mijn moeder is namelijk ook een beetje "tegen"... ze ging met mij en mijn broer ook direct zwemmen en daarna werden we continu ziek !!! altijd oorontsteking, verkouden etc.. dus door dat verhaal ben ik een beetje huiverig zeg maar..

maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen ! op de foto's te zien genoten ze er enorm van :D

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en het was echt leuk.

Dit had ik mee voor Sil:
2x hydrofiel 1 om aftedrogen en 1 voor als de eerste is gevallen
Badcapje
Zwembroekje
Zwemluier
Babylotion
Schone kleren

Ik ben in een lesje gaan zwemmen en daar leggen ze tijdens het zwemmen uit hoe je je baby het beste kan vasthouden enz.

Na het zwemmen leg je op een aankleed station alvast je badcape neer zodat het "bezet" is dan trek je de broek en luier uit en gaan jullie douchen. Na het douchen doe je gewoon wat je thuis ook doet na het badje.
Als je baby droog en aangekleed is leg je hem in de wagen en gaat hij slapen en kan jij lekker je ding doen.

Zo hebben wij het vandaag gedaan. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

X

Hoi ik heb vandaag de eerste zwemles gehad en was onwijs leuk. Liedjes zingen en met water spelen. Hij kon goed tegen het water. Was er pas na 20min klaar mee. Had lichtelijke blauwe handjes. Maar dat trok heel snel bij. Het zwemmen is goed voor de ontwikkling. Nu kan hij nog niet veel. Maar leert met water omgaan. Straks kan hij bewust mee doen met de oefeningen.
Wat had ik mee; zwembroek (was veelste groot hihi. Wij hoeven geen zwemluier om) transport doek. Hydro luier en toilet artikelen als creme billencreme luiden ed.
Je kunt altijd een proefles doen.
Ten aanzien van oorontsteking, geen idee. De ene is daar vatbaarder voor dan de ander.

Oja kamerjas is niet nodig. Je kleed je kleine na het zwemmen direct weer aan.

X

heel lang verhaal getikt en niks geplaatst, stomme site

bel je zwembad en vraag wanneer het mag en wat zij aan voorzieningen hebben

neem een extra handdoek en luiers mee, zul je altijd zien dat ze op lastige momenten ineens een volle broek hebben!

bij ons heb je met babyzwemmen dat ze de ruimte en water extra warm stoken en idd alles klaarzetten

en als je een grote handdoek meeneemt kan je na het douchen snel een handdoek omslaan en dan je ukkie afdrogen en aankleden, zo heb jij het midner koud.
en kies makkelijke kleding voor je ukkie.
zelf trek je ook niet een skinny na het zwemmen aan, dat is teveel gehannes

kan niet wachten om weer te beginnen. bi ons pas met 16 weken. en over 2 weken weer opvang en nog niet werken dus om de beurt met een dame naar het zwembad

Terug
Bovenaan