Zwemmers

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Aller eerst voor degen die zwanger zijn geworden: GEFELICITEERD!
Zitten hier ook meiden bij waarvan de vriend al kinderen heeft (bij een ander)
Mijn vriend is 37 en ik ben 23. Hij heeft al 2 kinderen (twee practige meiden) bij zijn ex. Nu is zij vanaf het moment dat ze van de pil af is gegaan (bij beide) meteen in de eerste maand zwanger geworden.
Nu hebben de artsen aangegeven dat mijn vriend SUPER zaad zou hebben. allemaal zwemmers.... Zou dit de kans ook kunnen verhogen om sneller zwanger te worden?

Misschien heeft iemand van jullie ook deze ervaring. Vandaag zou mijn eisprong zijn, dus dat word klussen en knutselen vanavond!

Yvette

Hallo allemaal,ik wil rond de kerst gaan stoppen met de pil maar in maart hebben we een reis naar Amerika gepland staan.Nu heb ik gelezen dat een verre vliegreis afwijkingen kan veroorzaken,wie kan mij tips geven? Is het beter om te wachten met zwanger worden tot na de reis? Of is het allemaal onzin?

ben nu voor de 3de keer zwanger, de eerste keer is mijn zwangerschap bij 25weken afgebroken wegens zwangerschapsvergiftiging,mocht na half jaar weer zwanger worden en was meteen ook zwanger, dit liep helaas op een miskraam uit, de keer daarna was ik ook meteen zwanger,ben nu weer 6 weken zwanger volgens mijn ben ik of super vruchtbaar of mijn man heeft super zaad, hopelijk gaat het nu allemaal wel goed, duimen maar

Terug
Bovenaan