zwemvlindertjes

Er was eens ....
een mamma hier die vertelde dat de okseltjes van haar kindje open lagen door gebruik van de gewone zwemvlindertjes. Maar er was een merk die een net iets ander ontwerp had waardoor dat niet gebeurde ....

Wie o wie was dat?

en

Welke vlindertjes waren het?

Liefs Nelleke

Hoi Nelleke
Dat was Fennie. Zij had hele handige zwemvlindertjes (kan niet eens meer op de naam komen) Je kan ze kopen bij de intertoys voor 4,99 zo uit mijn hoofd.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs Esther

Hai Nelleke,

Dat was ik! Natuurlijk zal het bij elk kind anders zijn maar Jente had er in ieder geval echt blauwe oksels van. Het is ook zo'n rauw dauwer!
Heb toen deze bandjes gekocht, als je goed kijkt zie je onder zijn arm een klik systeem. Dit is veel smaller dan de andere vleugeltjes. Je kan ook allebei de vleugels open maken en dan in elkaar klikken dan heb je een zwemband.

Ik weet zelf niet meer waar ik ze vandaan heb maar Esther wist het wel geloof ik!

Hoop dat we je geholpen hebben, groetjes Fennie en Jente

he cool, die bandjes kun je ook vastmaken en dan om je buik doen.
Nou ja bij de kids dan, hahaha bij mij zal je vele van deze vleugels nodig hebben voor om mijn buik hahahah

Oei die wil ik ook want ik heb Stijn zo’n pijn gedaan met die gewone vlinders. Vond het zo erg. Trok ze van zijn armpje maar ze plakken een soort van vast, aaj, dat hele armpje was rood. Domme mamma!  

Terug
Bovenaan