Zweten bah bah help!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik heb ff een vraagje voor mij zelf.
Sinds dat Danny geboren is transpireer ik heel erg.
Ik werk in de optiek dus zeker geen lichamelijk zwaar werk.
Nu komt dit denk ik dan door de hormonen maar ik moet me soms 2 keer per dag van mn werkkleding verwisselen.
Heeft iemand een goeie tip voor mij of is dit ff doorbijten en gaat dit over?
Een beetje genant voor mij maar ja tips zijn welkom.

Dank je wel
Groetjes Kim

Vervelend en herkenbaar! De naweeen van de hormonen?
Deoleen werkt bij mij. een beetje op een watteschijfje en dat onder je oksel aan brengen. Even laten drogen en klaar is klara!

Ja hoor!
Hier nog een, maar dan alleen in de nacht, mijn hemdje is helemaal doorweekt als ik wakker wordt............of het toch nog nachtmerries zijn (van de bevalling) of dat het hormonaal is............ik weet het niet, zal wel een combi zijn. Feit is wel dat ik voor mijn zwangerschap een koukleum was en tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling totaal niet.............
Heb geen oplossing, wacht het maar gewoon rustig af, net als de fraaie streep die nog steeds over mijn buik loopt, het zal toch ooit minder worden..............

Liefs Rimke

ik had hiert in mn pubertijd heel veel last van.

odorex hielp bij mij toen.

dat sluit je kliertjes, waardoor je dus niet meer kan zweten en dus ook niet meer naar ruikt.

echt een aanrader hoor!

groetjes,do

ik heb het gelukkig overdag niet, maar ik word elke ochtend wakker omdat ik het te warm heb, en dan staat de verwarming gewoon uit. helemaal bezweet en niet meer kunnen slapen..... en dat ondanks dat de tweeling nog wel slaapt en ik de extra uurtjes goed kan gebruiken.

mijn streep is wel al weg hoor, maar mijn landkaartje nog niet!! ook mijn hangbuik is er nog.  en de meisjes zijn al 9 mnd.

Groetjes,
Petra

yep, ik heb 's nachts ook nog flink last van zweten. 't Zullen de hormonen wel zijn...

Ik gebruik overdag de spray (pompje) van Deoleen; zit geen geurtje aan, maar is een stevige anti-transpirant.

Hoi Hoi,

Nou daar ben ik weer met mn eeuwige Baby Walz en internet produkten tips huahauah maar goed, je weet nooit misschien heb je er iets aan, je bent ig niet de enige! Komt ie (van Baby Walz):

De betrouwbare manier om transpiratievlekken onder uw oksels te
vermijden. De goed absorberende pads worden met kleefstrips in uw
kleding geplakt en nemen al het vocht op. Wordt in de kleding geplakt.

Materiaal: 100% polyester

Kleur: wit

24 stuks

7,95 EUR

SUPER TIP

Zeker voor in mn werk blouses kun je die bij de DA kopen of zo baby walz nog nooit van gehoord of kun je dit alleen via internet bestellen.
Die sprays heb ik ook nr 5 maar heb ook weer gehoord dat bij veel gebruik kans op borst kanker hoger ligt omdat de kliertjes dicht worden gesprayd en borst kanker komt bij ons in fam voor dus ja je kan niet voorzichtig genoeg zijn maar die padjes super dus waar
kan ik een voorraadje inslaan haha.
gr Kim

Terug
Bovenaan