Zweten, buikpijn en last van onder.

Hallo allemaal..

Even een vraagje
Momenteel ben ik 35.4 zwanger. Nu heb ik vandaag extreem buikpijn, last van mn bekken en schaamstreek. En hele tijd last van zweten en later weer helemaal niks en koud. Heb verder geen koorts.. Tenminste voel niet warm aan. Meerdere vrouwen hier last van. En wat doen jullie hier tegen.

Help!?

Ik zou verloskundige bellen hierover. Ik zit op 39 weken. Heb af en toe wel soort opvliegers dus herken het zweten wel. Wellicht dat de verloskundige meer info heeft.

Hoi.
Last van onder herken ik wel. Bij mij is het bekkeninstabiliteit. Lijkt soms wel alsof iemand daar een teaser opzet haha.
Buikpijn als in harde buiken? Of beweeglijk kind? Hier meent de kleine dat hij nog alle plek heeft met 35w haha, dat zorgt voor buikpijn en harde buiken.
Zweten heb ik niet. Bel anders gewoon voor de zekerheid de verloskundige. Beter voor nix gebeld, dan niet als t nodig is!
Succes met de laatste loodjes!

@madili
Jaa hier buikpijn van beweeglijk jongetje en harde buiken. Van beide dus. Maar zo beweeglijk als deze keer herken ik niet bij mn dochter (1e zwangerschap)..

En beneden denk last van omdat hij ingedaald is. Draag ineens heel erg laag ook merk ik dat aan de schopjes enzo.

Het zweten is vandaag 1x gebeurd. Vanmiddag.. Maar daarna niet meer. Wat het was weet ik niet was erg raar.. Hou het vanacht nog even in de gaten.. Als ik morgen last heb ga ik bellen.

Ik ben medisch maar ga toch de verloskundige nog bellen. Wordt per vrijdag overgenomen door het ziekenhuis. Dus dan hoor ik vast meer..

Terug
Bovenaan