Zweten en nieuw bed!

A

Anoniem

Guest
Haha 2 onderwerpen in-1:

Vanochtend hebben we vroeg boodschapjes gedaan, want tussen 11.30 en 14.30 komt ons nieuwe bed!! Jippie, eindelijk weer normaal slapen (vooral hubbie is het goed zat...). We hebben hele goede matrassen (gaan we vanuit tenminste ) dus dat wordt relaxen! Edwin heeft gister de slaapkamer opgeruimd en alle zooi eruit gegooid, want het moest een plek zijn om te relaxen en dat moest er geen troep in staan.
Ik vind het best, kan hij eindelijk eens wat weggooien!

Oh ja, zweten: omdat ik dan 's ochtends gehaast ben (waarom, ze komen pas om 11.30 op z'n vroegst, maar toch... ben nog hard bezig met de therapie om overal wat minder gespannen onder te zijn) kom ik al met het zweet op m'n rug thuis, bah!!
Ik heb het sowieso al snel warm, en helemaal dus als ik me opgejaagd voel.
Herkenbaar? En tips?

Groetjes Jenneke mv Ivar

Fijn een nieuw bed! Belangrijk hoor een goed matras, je brengt best een groot deel van je leven slapend door tenslotte!
Goed ook dat je slaapkamer echt een rustplek wordt, misschien kan je je ook wat beter ontspannen, werkt voor mij in ieder geval wel, kan niet rustig zitten als ik te veel troep op me heen heb.
Heb niet echt tips voor je, je niet te warm kleden misschien? En maak je niet drukker dan nodig is, je hoeft echt niet je huis helemaal gepoetst te hebben of koffie klaar te hebben staan als ze alleen maar een bed komen brengen toch?!
Groetjes mv Thom

Hihi,.. Hier komen komende week ook nieuwe matrassen en spiralen etc.. Ik sliep (lees: slaap nog steeds) in  een leefkuil haha.. kan nu niet eens normaal tegen mijn vriend aanliggen of ik rol weer naar beneden de diepte in hahaha..

Ik kom maar niet bijgeslapen op die ondingen!
Maar nieuwe goede matrassen zijn nu eenmaal héél erg duur, dus vandaar dat we even hebben gewacht zodat we écht goede konden kopen. Ik ben dus ook erg blij als ik straks weer eens normaal lepeltje lepeltje kan liggen hihi..

Wat betreft het zweten; Daar heb ik niet echt last van. Ik kan me dan soms wel wat onrustig voelen.

Esmé mv kay

Hoi, we gaan gelukkig ook nieuwe bestellen, is ook wel nodig zeg!!! Eerst nog even rondkijken en dan toch maar een keus maken.
groetjes Wendy

mmm ben benieuwd hoe jij vannacht slaapt hihi, misschien lig je nu wel lekker in je nieuwe bedje

weltrusten

En? Heerlijk geslapen zeker?
In december komt ons nieuwe bed, verheug me er echt op! This wat Esmé zegt: zo'n Duitse kuil in het matras is niet echt lekker!
Maar hier is de levertijd wat langer....haha, omdat het matras langer moet zijn (2.20)!

Lisenka mv Tessa

ja het ligt verrukkeluk!!
ben er alleen vannacht wel 3x uitgeweest vanwege hoestbuien en om 04.00 uur uiteindelijk toch maar weer op het logeerbed gaan liggen om Edwin ook nog een beetje nachtrust te gunnen

Terug
Bovenaan