zweten en update antonio

hola
antonio is vandaag alweer drie weekjes, bv gaat heel erg goed, hij ziet nog wel wat geel moet morgen naar het cb en zal vragen of dit wel goed is. klinkt ook wat verkouden maar heeft er geen last van. heeft vandaag per ongeluk een douche gehad, ik had de kraan in de tummytub gedaan terwijl hij in de wipstoel zat. liep weg om wat tepakken en hoorde opeens geklater, bleek de douchekop gedraaid te zijn en antonio helemaal nat te maken, arme jongen was helemaal doorweekt maar gaf geen kik.

nog effe een vraag, zweet elke nacht mijn bed uit, vreselijk die hormonen en als ik mijn bed uitstap om antonio te voeden heb ik het ijskoud omdat pyama helemaal doorweekt is, is hier iets tegen te doen. hebben jullie tips?

Ik heb dat zweten ook zo erg gehad. Nu, Tim is alweer 6 weken, ben ik er zo goed als vanaf. Maar tips? Helaas....volgens mij kan je er niet echt iets tegen doen. Wel vaak een schone pyama aandoen, anders wordt je nog ziek als ie nat is en jij de koude nacht in moet voor een voeding.

Liefs
Ingrid

dat zweten...
poeh ben blij dat ik daar vanaf kom.
ik doe als ik uit bed ga meteen mijn ochtendjas aan.
en ook nog een pyjama.
ik slaap namelijk niet graag met kleding.
misschien iets voor jouw?? even gauw een ochtendjas aandoen??

Zweet hier ook de tent uit 's nachts! Ik laat het maar over me heen komen en geniet 's ochtends dubbel en dwars van mijn douche :)

En ach arme Antonio, hoefde hij eigenlijk al niet meer in bad!!

Liefz Esz

Heeel herkenbaar dat zweten...! Je geeft toch borstvoeding? Schijnt het 'nog' langer te duren dan wanneer je de fles geeft. Ik heb het helaas niet alleen s nachts...pffff...

En dat geel-zien. Heeft Florian ook nog erg (en dat na 3 weken!). Maar schijnt ook normaal te zijn als je bv geeft. Zolang ze allert en helder zijn is er niks aan de hand zei de CB verpleegkundige tegen mij. Owja..het moest ook niet erger worden zei ze!

Sneu van die douche...maar ach misschien vond ie het wel lekker!

of had hij even een koude douche nodig??hahahah.

Gelukkig kan ik over het zweten niet echt meepraten! Draag alleen een t-shirtje in bed, en als ik Daley moet voeden trek ik snel een joggingbroek en een trui aan. Als ik klaar ben gaat die weer uit en stap ik weer lekker in mijn eigen bedje!!

Groetjes Anne

mama was idd meer geschrokken dan antonio hij had zijn gezichtje gewoon weggedraaid en huilde niet eens, was echt zielig zo doorweekt als hij was. voelde me echt schuldig

Terug
Bovenaan