zweten in de maxi cosi

Misschien een tip voor alle warme babietjes....
Mijn moeder is nogal handig met de naaimachine en heeft voor Floor een hoes voor in de maxicosi gemaakt. Ze heeft hem gemaakt van een badstof aankleedkussenhoes. Heb ik gekocht bij de hema. Ze heeft er 3 grote knoopsgaten ingemaakt waar de gordeltjes doorkunnen. Dit neemt Floors zweet goed op en kan ik uitwassen en snel verwisselen (ik heb namelijk 2 hoezen gekregen). Ik schuif ze zo over de maxicosi heen.
Floor is nogal warmbloedig en onze auto's hebben helaas geen airco.
Ik merk dat Floor nu niet zo nat bezweet meer is op haar ruggetje.
groetjes van Ruth

tot nu toe legden wij er ook luiers in, maar dat is niet voldoende. hij is echt helemaal nat, en dat terwijl we nog airco in de auto hebben ook.

heeft iemand nog een andere tip voor echt sterk zwetende babies?

hallo,
waar baby's en wij ook trouwens goed onder afkoelen is een linnendoek/lap. houd het goed in de gaten want ze worden echt koel onder. het is een oud trucje van vroeger. als ik het warm heb lig ik ook onder een linnendoek.
succes knof

Beste allemaal,

Wij hebben voor Robbin een soort matje in de maxi-cosi liggen van het merk earosleep, speciaal gemaakt voor deze autostoeltjes, en het werkt fantastisch voor de zwetertjes onder ons. Het heeft namelijk een soort honinggraad structuur waar lucht door heen kan. Het is te koop o.a. bij de Prenatal en ik meen dat het 15 euro kostte.

Gr
Sandra

Hoi,

Voor degene die niet zo handig zijn:
Er zijn ook standaard badstofhoezen te koop voor in de maxi cosi.
Ik weet niet precies wat ze kosten. Bijvoorbeeld bij Prenatal.

Groetjes Jessica

Hallo

Die maxicosie hoezen zijn best prijzig, maar ik weet niet meer hoeveel. Ik heb er een en het is best fijn. Prenatal heeft ook een eigen merk hoes ervoor, maar die past iets minder precies.
(voor de niet-naai-wonders onder ons is dit wel handig...)

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week een hoes gekocht bij de prenatal en die kost € 29,95. Best prijzig dus. Ik ga van de week ook nog even kijken voor die eurosleep want ook met die hoes zweet Mano best nog wel en met de vakantie naar Frankrijk in het vooruitzicht is het toch wel lekkerder voor hem.

Groet,
Tamara

Terug
Bovenaan