Zweten jullie kleintjes ook zo snel?

Nou de vraag zegt het al......

Rik zweet heel snel, ben ook altijd te bang dat ik hem te warm aankleed. Nu ligt ie dus alleen mer romper en dun slaapzakje in bed en nog zweet ie?? Hebben jullie kleitnjes dat ook??

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

Marissa heeft het 's nachts niet zo erg maar ik kleed haar ook helemaal niet warm als het buiten warmer is. Ze slaapt nu in en romper met lange mouwen en een slaapzak. Wel is haar hoofd drijfnat als ze voor het slapen haar papfles drinkt.

groetjes Linda

Hoi Saskia,

JAAAAAAH, Bas zweet ook altijd enorm. Zo erg zelfs dat hij op warme dagen nauwelijks nog plast. Daar zijn we toen voor bij de dokter geweest en die zei dat zweten eigenlijk helemaal geen kwaad kan. Het is goed dat je kleintjes hun warmte op die manier kwijt kunnen.
Alleen is het belangrijk dat hij zijn vocht weer aangevuld krijgt. Dus af en toe wat extra drinken. Mij werd geadviseerd om hem luchtig te kleden (romper en slaapzak lijkt mij prima) en niet alleen water te geven als extra vocht, maar ook af en toe spa (voor de suiker).

Even iets anders.... Ik zag bij een ander topic de foto's van Rik. Wat een grote knul is hij! Heerlijk zo'n rode rakker. Ik kan me voorstellen dat je van hem geniet.

Groetjes, Karin

Hoi Saskia en anderen,

Maaike zweet niet echt veel maar gisteravond viel het me op dat haar bedje een klein beetje nat was op de plaats waar ze heeft gelegen met haar hoofd. Ik denk dat dat toch wat zweet is geweest. Ze heeft alleen en dun pyamaatje met korte mouwtjes en een dunne slaapzak dus dat is volgens mij ook niet te warm.

Groetjes
Inge

Feline heeft altijd hele natte haren, terwijl ik haar alleen een romper met korte mouwen aandoe en een slaapzak (ik heb een zomer en van die tussendoorslaapzakken)
Nu moet ik zeggen dat ik zelf echt heel snel zweet, dus ik ben bang dat ze dat van mij heeft......
Hoop het niet, want het is niet leuk....

Hebben jullie het ook zo erg? Ik gebruik tegenwoordig pads, omdat mijn kleding anders na 2 keer dragen zo de vuilnisbak in kon. En ik was me goed en elke deo al geprobeerd. Iemand van jullie de oplossing?

groetjes Maris

Dylano zweet ook snel met dit weer.
Hij heeft eigenlijk alleen een romper aan, ook beneden dus. Is lekker comfortabel, en verkoelend voor hem
In bed heeft hij trouwens ook een romper aan nu. Zometeen kijken we ff hoe zijn lijfje aanvoelt. Anders krijgt ie een pyjamabroekje aan.

Groetjes Debby.

Hier nog een otter hahaha
Daan zweet ook als een otter...pfff laats was hij op ons bed in slaapgevallen, op het kussen van mijn man..........die kon ik wel uitwringen!!
Zijn hoofdje en nekje is dan ook echt helemaal nat!

Terug
Bovenaan