Zweten.... ontzwangeren? HELP

<p>hoi allemaal,</p><p>Mijn kindje is 10 maanden geleden geboren en sinds 4 weken zweet ik niet normaal veel en ruikt/ stinkt heel sterk... </p><p>Ik was me dan goed om vervolgens weer te deo'en maar na 40 min ruik ik weer... </p><p>Kan dit te maken hebben met ontzwangeren? Heeft een van jullie hier ook last van gehad? </p><p>Heeft iemand de Gouden tip?</p>

Geen tip, wel hetzelfde probleem. Mijn zoontje is ondertussen 11,5 maand, ik hoop ook dat dit niet te lang aanhoudt ? bij mij kwam het al in de zwangerschap en het is tot nu toe nog niet weggegaan.  Dus echt iets hormonaals.  
In ieder geval 1 tip voor je, mocht het echt na het wassen nog in je kleding zitten, laat het een nachtje in azijnwater weken en dan wassen ?

Ja hier ook na mijn zwangerschap. Ik ben overgestapt op rexona maximum protect en dan de roze variant. Mijn zus zelfde probleem een raadde dit aan. Hier werkt het. Dus zo vierkant ding met creme die eruit komt door te draaien. Wel wat prijzig maar hier dubbel en dwars waard! 

Mijn jongste dochter is nu 10.5 maand en ik zweet ook erg veel. Deed ik voor mijn zwangerschappen ook al wel veel, maar het is wel erger geworden lijkt het. Zeker op warme dagen zoals deze week staat het zweet echt overal als ik bijvoorbeeld  even de wc schoon maak.
Ik gebruik ook rexona maximum protection, de blauwe. Werkt hier ook goed. Ik blijf zweten, maar heb niet meer die grote natte plekken onder mn oksels. Ik gebruik het al ruim 2 jaar, na de bevalling van mn oudste dochter mee begonnen. Een paar keer per jaar zijn ze in de aanbieding bij Kruidvat, 1 + 1 gratis. Dan neem ik er een aantal mee. Je doet zo'n 2 maanden met 1 zo'n ding, dus best lang.
Tips om het zweten te verminderen heb ik niet.. ik draag vaak luchtige kleding en korte broeken. Het zweten hoort er helaas gewoon bij, dat heb ik wel geaccepteerd. Maar ik wil niet dat iedereen het ziet als ik op straat loop.

En elke avond douchen en meerdere ker ern per dag een koude washand over mn gezicht en armen/benen werkt ook heel verkoelend en daardoor voel ik me ook veel frisser!

Terug
Bovenaan