Zweten tijdens fles

Hoi hoi

Ff een (voor mij) raar verschijnsel. Mijn dochtertje Robin van 7.5 mnd zweet sinds een tijdje echt ontzettend tijdens de fles. Nu is het natuurlijk  ook warm geweest maar ook op dagen dat het koeler is heeft ze hier last van. Het zweet gutst haar echt van het voorhoofd en de druppels staan op haar bovenlip?????????

Iemand hier ervaring mee????????
 
hallo,
Mijn dochter van 5 maand die zweet ook erg tijdens het drinken, vooral op haar achter hoofd. De druppels lopen van haar hoofdje af. soms zweet ze ook bij haar neus maar dan is het erg warm weer.

groetjes henny
 
hoi,
mijn zoontje (bijna 9 mnd) doet het ook.
het viel mij ook al op. kan me niet herinneren dat hij dat ook deed toen hij kleiner was.
misschien kost het ze nu meer inspanning ofzo?
groetjes
 
hoi,

Onze zoon is nu 5 mnd en die zweet ook als een idioot als hij drinkt.
Vooral met het warme weer van afgelopen weken dan is mijn arm waar hij op licht echt klets nat.
Maar je moet het maar zo zien dan kan die kleine in iedergeval  zijn of haar  warmte goed kwijt en zal hij of zij er niet echt veel last van hebben.
Wel moet je er dan voor zorgen dat ze buiten de fles om wel wat extra water of sap moeten drinken want dat doen wij ook als we veel zweten en het warm hebben.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan