Zweten

Hee Allemaal,
Ik merk dat ik steeds meer zweet, en ook echt met een flink luchtje.. ik doe nu 5x per dag wassen en weer nieuwe deo op..
Hebben jullie misschien tips voor een goed merk deodorant voor veel zweten ?

Rexona maximum protection is bij mij echt topspul! Ik zweet ook best snel en krijg dan gauw zweetplekken. Met deze rexona is dat helemaal voorbij, het legt een soort laagje aan op je oksel. Ze zijn wel duur (€7) maar soms in de aanbieding bij kruidvat of etos met 1+1 gratis

Ik gebruikte odorex extra dry. Dat doe je savonds op schone oksels en dan de nacht laten inwerken. Dat houdt de transpiratie tegen. (Je moet alleen even kijken of dat met zwangerschap mag) tijdens de zwangerschap was het bij mij namelijk over en na de bevalling niet meer terug gekomen ?

De deo’s van Loveli zijn super! Ik heb zelf ze Power of Zen, zelden nog last van zweetlucht. Ook niet tijdens menstruatie en nu zwangerschap. Zijn wel wat prijzig, maar gaan echt lang mee.

Odorex kun je gebruiken om het zweten tegen te gaan. Dan moet je de odorex extra dry hebben. Ik heb hem in een flesje, dat moet je op een wattenschijfje doen en dan onder je oksels deppen, maar je hebt ook een flesje met een depper erop. Het helpt bij mij heel goed tegen transpireren, ook tijdens de zwangerschappen. Tip: als je je oksels net hebt geschoren moet je het NIET gebruiken. Dus een dag of 2 nadat je je oksels hebt geschoren weer doen.

Als het helpt bij je kun je gewoon weer een deodorant gebruiken die je lekker vind ruiken.

Terug
Bovenaan