Zweten

Hoi dames,

Een beetje vies maar ik zweet me, met name snachts echt een ongeluk. Ik wordt echt badend in het zweet wakker. overdag heb ik af en toe aanvallen maar met name in de nacht is het echt vreselijk. Herkennen jullie dit? en hebben jullie tips?

Ik ben bijna 35 weken.

Groetjes

Hoihoi,

ik herkeen het wel voor een deel hoor.
Ik heb het zowiezo wel snel warm, ben ooit eens in augustus naar Egypte geweest waar het 40 graden was.... pfff... ik dacht dat ik ter plekke weg zou smelten, haha!!

Overdag heb ik er nu juist minder last van, maar 's nachts wil ik idd nog wel eens wakker worden van de warmte en dan voel ik wel behoorlijk klam aan.
Dan gooi ik het dekbed maar even opzij, ga plassen, was mezelf even met een washandje en dan ben ik weer zo afgekoeld dat ik blij ben dat ik in een warm bed kan kruipen!! :)

Echt tips heb ik niet, ik douche mezelf elke ochtend weer lekker fris en gooi de dekens wat vaker in de wasmachine.
't Zullen wel de hormonen zijn denk ik.

Groetjes en succes met de laatste paar weken!!

Mickje
(37 weken en 4 dagen)

Ja, in mijn zwangerschap zweet ik ook veel meer dan normaal. Ook overdag!
Soms lijkt het wel of ik opvliegers heb. Ik zweet dan ook heel erg onder mijn borsten.
Sinds een week heb ik een waterdichte hoes op mijn matras, en zweet ik s' nachts ook heel erg. Ik heb een paar keer op het punt gestaan hem weg te halen, maar ja......áls je vliezen breken..........
Straks in je kraamweek zul je ook vreselijk zweten, maar daarna wordt alles weer normaal.......

Terug
Bovenaan