zweten

hi allemaal mijn dochtertje van 2 weken heeft vaak als ik haar net een flesvoeding heb gegeven een bezweet achterhoofdje , dr haartjes zijn dan bezweet, kan dit kwaad?????? het is precies op de plek waarmee ze altijd op mijn arm ligt zeg maar...
 
hoi
dit komt door jou lichaamstemp en die van je dochter dit is gewoon zweten wat wij ook doen als we het warm hebben het kan geen kwaad hoor wees maar niet ongerust groetjes
 
hoi
inderdaad, dit is normaal. mijn dochter heeft het ook na de borstvoeding, het kost nl. best inspanning voor zo'n kleintje om te drinken, en dan krijgen ze het warm, en gaan dus zweten. niks om je zorgen om te maken dus!
 
dank jullie wel !!! haha je hoort allemaal van die rare dingen om je heen hartkwalen enzovoort ik d8 ook wel een beetje dat het door mij kwam omdat het alleen is als ze op me arm ligt.. thanx
 
hoi hier een moeder van een dochter van 9 maanden.
Mijn dochter zweet ook heel erg snel als ze licht te sabbelen aan haar fles ik denk omdat ze heel hard moet werken voor haar flesje en het is nog lekker warm dus gaat ze gauw zweten.
Ik maak me er niet druk om moet jij ook niet doen geniet maar lekker van je kindje.
Groetjes een moeder
 
Terug
Bovenaan