Zweten

Hoi,

Mijn zoon van bijna 7 maanden zweet zo erg. Vooral zijn nekje en de achterkant van zijn hoofd is de laatste tijd bijna altijd nat!
Zijn haartjes kleven aan elkaar en ook heeft ie van die warmtepukkeltjes in zijn nekje. Hij heeft nu alleen nog maar een rompertje met korte mouwen aan, maar nog heeft hij het bloedheet!
Ook voelt zijn bolletje altijd erg warm aan en soms is het helemaal rood van de warmte! Hij heeft geen koorts, maar is dit wel normaal?

Groetjes Nadia
 
onze dochter Lisa heeft het ook altijd zo extraam warm. Ook zij ligt alleen in een rompertje(en slaapzak natuurlijk) Ook haar haartjes zijn altijd helemaal nat. Volgens het consultatiebureau is ze gewoon warmbloedig en kan je er weinig aan doen. Ze heeft ook last van warmte-uitslag, maar ja ik weet het ook niet meer.

groetjes corina
 
Hier precies hetzelfde. Mijn dochter (nu bijna 5 weken oud) zat met die hitte helemaal onder de pukkeltjes. En dat nekje maar zweten...ik laat haar dan gewoon in haar rompertje liggen, maar ik ben blij als dat klamme weer voorbij is!
 
Ook bij ons is het precies hetzelfde, ons zoontje van ruim 9 maanden, voelt ook altijd warm aan, heeft echter geen koorts! Navraag CB gedaan, kan geen kwaad, niet te warm kleden, en met warme dagen voeding niet té warm geven!
 
Onze zoon van zeven maanden heeft dit ook al sinds de geboorte. Hij is eind december geboren. Ik had een leuke warme jas voor het gekocht en wat truitjes, ik dacht lekker warm met dat koude weer. Maar...hij heeft ze nooit aan gehad!

Dus, maak je geen zorgen. Ik koop altijd luchtige truitjes. Ook anderen zeiden wel eens tegen mij, is dat jongetje niet veel te koud gekleed? Maar hij heeft het gewoon altijd warm. Als ik hem iets aantrok wat te heet was liep hij al rood aan en begon dan te brullen.

Groetjes, Sas
 
Mijn zoontje is nu 8 maanden en is ook een echt zwetertje.Natte haartjes en zelfs weleens zweetdruppels op zijn neusje kan echt geen kwaad hoor zelf zweet ik ook vrij snel dus hij zal het wel van mij hebben.Overdag ligt die in een rompertje en hij draagt alleen katoenen kleding en zijn flesjes geef ik lauw soms tegen het koude aan anders is die helemaal drijfnat wanneer die hem opheeft.Succes,groetjes Ingrid.
 
Hallo... 
Mijn zoontje is pas 10 weken oud... Hij geraakt steeds moeilijk in slaap overdag... Soms huilt hij zodat hij begint te zweten.. Voorhoofd helemaal klam dan.. Als hij dan is slaapt (meestal een half uurtje) wordt hij wakker en zijn laken is kletsnat onder zijn hoofd. Haartjes nat.. Het is 20 graden in huis... Ik probeer hem in een puckababy slaapzak te leggen om makkelijker te slapen... Maar precies te warm dan... Iemand raad? 
 
Terug
Bovenaan