zweten

Hallo allemaal,

Misschien kan 1 van jullie mij helpen.

Ik heb een kleintje van 6 maanden en  hij weegt meer dan 9 kilo.

Als hij de fles drinkt staan er zweetdruppels op zijn voorhoofd en neusje. Ook  zijn zijn  rug en armpjes helemaal klam. Ik geef hem  geen hete  fles en ik kleed hem ook niet te warm aan. (vandaag heeft hij zelfs binnen alleen een t'shirt  aangehad).

Ook als hij aan het spelen is zweet hij vaak. (hij maakt dan wel erg drukke bewegingen)

Mijn man zegt dat hij zo zweet omdat het best een dik mannetje is.  Ik vraag me af of er meer baby' s zijn die zo zweten.

groetjes,

Sandra
 
Hoi hoi,

Onze zoon is ruim 6 maanden en weegt 10 kilo en is 75cm lang en ook hij heeft het altijd warm, vooral tijdens de fles drinken. Hij is zeker niet te dik enne kan het niet liggen aan het feit dat elk mens anders warm is? Zo heeft mijn vriend het ook altijd warm terwijl ik een koukleum ben. Ik houd gewoon rekening met de kleding van mijn zoon.

Ik vind het heerlijk zo'n warm mannetje tegen me aan met deze sombere en winderige dagen hahahahahah!

Ik zou me geen zorgen maken!

Fijn weekend

groetjes Celie
 
hoi sandra
ik wil je niet laten schrikken hoor maar ik zou de huisarts even om advies vragen.
ik ken iemand en dat kindje kon ook zo verschrikkelijk zweten en dan vooral bij de fles en dat kindje had mooi een afwijking aan zijn hartje.
dus neem het zekere voor het onzekere en laat de huisarts er even naar kijken.
groetjes sandra
 
hmmm.....

Tja koorts heeft hij niet en met zijn hartje is ook alles goed (ik heb meerdere screeningsecho's gehad en de kleine heeft iets waardoor hij vaak naar kinderarts moet en vaak echo's krijgt).

Misschien dat ik erachter ben....ik smeer zijn gezichtje elke dag in met  een soort vaseline (op aanraden van ha) maar daar kun je natuurlijk heel erg van gaan zweten. Ik ga hem  morgen eens niet insmeren en kijken of dat werkt. En anders toch eens vragen bij het CB want hij krijgt a.s. woensdag een redressiehelm en ik vind het erg naar als hij het nu al zo warm heeft.

groetjes,

Sandra
 
Terug
Bovenaan