Zweten...

Hoi mama's,

Sinds dat ik bevallen ben van mijn kleine manneke zweet s'nachts hélemaal weg in bed.
Ik merk er zelf niks van, maar als ik s'nachts bv even eruit moet voor een speentje te brengen is mijn hempje gewoonweg nat! Mijn hele bovenlijf is dan bezweet en dat terwijl ik het echt niet te warm heb ik bed.

Eerder heb ik hier nooit last van gehad..
Heeft dit nog met een soort van ontzwangere te maken? of is gewoon mijn koppakking stuk?  

Esmé mv Kay

hoi hoi,

welkom in de wereld van het ontzwangeren !!!!!!! Heel normaal. De een heeft het erger dan de ander. Ik heb er ook last van. Het is net alsof ik koorts heb gehad, zo lig ik 's nachts te zweten. gaat vanzelf over!

Succes, Misja, Mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (6 weken)

Heel normaal allemaal! Heb ik ook last van gehad, het is nu aardig over. Ik hou het er maar op dat het vocht dat ik had vastgehouden er op die manier uitkomt.
Groetjes,
Josie

Hoe lang gaat dat nog duren dan?
Kay is inmiddels al 14 weken...

Dat ik op die manier vocht verlies vind ik alleen maar prima. Dan hoop ik dat ik op deze manier de laatste 2 kilo van de 20 er af zweet haha!!

Hij lijkt inderdaad alsof je "koude" koorts hebt,..

Thx voor jullie reactie,

Esmé mv kay

Zou niet verkeerd zijn om zo je kilo's kwijt te raken.
Ik wil ook..........

Ik heb nu ontzettend last van haar verlies, kan wel elke dat mijn borstel schonen.
En van het doucheputje maar niet te spreken.

haha ja ik herken het   , het zweet verhaal haha
echt raar want normaal zweet ik nooit bijna
maar ik heb soms ook helemaal een nat shirt hihi vies bah

en sinds net weer ongesteld joepie!!
dit had ik dus niet gemist hihi

sandra mama van annique

Ik heb er ook twee weken last van gehad.
Blijkbaar erg normaal dus, maar was er zelf minder blij mee.
Als ik snachts ging voeden was mijn tshirt helemaal nat.

Het is gelukkig ook vanzelf weer overgegaan.

Ik vind het wel vervelend in die zin dat het dan zo enorm koud is als je het bed uit moet!

Ik merk het vaak pas als ik halverwege de gang ben, omdat ik natuurlijk net als jullie op de automatische piloot uit bed vlieg, dat ik zo bezweet ben.

Ik heb dan écht van die zweet "memme" (borsten) haha..

Iemand in voor een "wet-nachthemd-contest" ?? lol!! (grapje)

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan