Zweten

A

Anoniem

Guest

heej heej!!
Ik heb een vraagje aan jullie.. Mijn dochtertje Fleur, bijna 5 maanden, zweet zich helemaal te pletter tijdens het drinken en als ze even huilt.. Der hele hoofd vooral is dan doorweekt...
Zijn er miss meer baby's die dit hebben??
Liefs, Ilse

Hier ook bij het drinken van de fles! Huilen doet ze bijna nooit!

alleen als het warm is, of als hij  iets te warm gekleed is dan zweet hij tijdens het drinken (bv). Maar niet heel erg. Geef jij bv of flesvoeding?

ja hier ook tijdens het drinken. vooral bij de laatste fles..... (weet ook niet waarom alleen bij deze zo erg)
senna huilt ook bijna nooit.

groetjes marijke

Ja hoor, hier hetzelfde, zeker met dit rare weer (warm?koud?warm?koud? Ik denk dat het weer het zelf niet eens meer weet, hi, hi  )
Soms ligt hij in mijn armen te drinken en dan wil ik liefdevol een kusje op het hoofd geven en dan tref ik die natte boel aan. Bleh, toch iets minder lekker...

Ilyas heeft het ook bij het drinken van zijn laatste fles. En hij had daarstraks alleen maar een rompertje en zijn slaapzakje aan.

Maar meer kindjes hebben het dus. Fijn om te weten!

Groetjes,
Mienetje

Hier precies hetzelfde. Ik geef Noa van 4 mndn nu de fles, maar gebruik een bv kussen, dan ligt haar nekje niet op mijn arm en dat scheelt enorm met zweten. Het is mij ook opgevallen dat ze dan iets rustiger drinkt. Verder is het ook goed, ook bij het huilen, want zo raakt het lichaam de warmte kwijt.( Noa zweet dan ook flink, vooral toen ze nog in de bakerzak sliep).

gr. Wendy

Terug
Bovenaan