zweten

De afgelopen dagen zijn natuurlijk heel warm geweest...
Isis heeft sinds het warme weer dat ze heel erg zweet als ze haar flesje leegdrinkt.
Haar voorhoofd glimpt helemaal van de zweetdruppeltjes en ook de achterkant van haar hoofdje is erg bezweet (w.s. van het in mijn armen liggen)
Hebben jullie kindjes dit ook zo erg?
Ik ben op het moment best onzeker merk ik en maak me er een beetje druk om...
Hopelijk betekent het helemaal niks, maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat het flesje leeg drinken haar giga veel inspanning kost en dat er toch iets niet helemaal goed gaat zoals het hoort.....
Verder doet ze het super hoor. Ze drinkt haar flesjes nagenoeg allemaal goed leeg en ze slaapt lekker.
Ze is niet super veel wakker, maar meestal heeft ze 's avonds wel een paar wakkere uurtjes.
Slapen jullie kindjes ook nog zo veel... van de ene naar de andere fles/voeding? Of zijn jullie kindjes al meer wakker?

Groetjes,
beetje onzekere mama Peet

Gek hè, dat je bij de 2e toch weer onzeker wordt... Zweten doet Lotta niet echt (poepen wel, haha), maar zij is natuurlijk wel wat jonger dan Isis.
Bel anders even met het consultatiebureau om je gerust te laten stellen.

Het is heel wisselend hoe Lotta slaapt. De ene dag is ze heel veel wakker en de andere slaapt ze bijna alleen maar. Echt nog geen peil op te trekken en ook de tijd tussen de (borst)voedingen is elke keer weer anders. Ik denk dat dat bij de fles anders is, omdat je dan elke keer precies de hoeveelheid   en "stroomsnelheid" kan bepalen. Bij mij gaat het natuurlijk de ene keer heel harder dan de andere keer als ze bijvoorbeeld langer slaapt tussen de voedingen in.

Vertrouw er maar op dat je het hartstikke goed doet, Wes is immers ook groot geworden!

Liefs, Kaskes

heej mama peet,

justin is op 18-07 geboren en eet nog steeds niet heel zn fles leeg.. ja met vlagen! slapen doet tie praktisch nog van voeding naar voeding.. hij is echt heel moe na het eten van zijn fles en valt nog aan de fles in slaap.. ik breng m dan naar zn bedje en dan  slaapt tie tot aan zn volgende voeding.. Het gebeurd wel ns dat hij een uurtje of soms 2 wakker is, maar eigenlijk is dat maar 1 keer per dag! de afgelopen dagen is dat al snachts geweest, dus das minder!

maar tis net zoals er al gezegd is.. tis jouw 2e en de 1e is ook groot geworden! je doet het hartstikke goed en als er iets is dat je niet vertrouwd dan zou ik de huisarts of het cb bellen!

Liefs Debby

Terug
Bovenaan