Zweten?

Pfff, buiten vriest het en ik heb de laatste weken echt snel warm, zweet me wat af! Vooral in de nacht, lig vaak enorm te zweten in bed, nachthemd wordt er nat van...
Als het binnen 17 graden is, heb ik het nog niet koud, terwijl mijn man dan begint te klagen. Echt de omgekeerde wereld! Normaal ben ik degene die de verwarming nog een tandje hoger zet, ha ha!

Zijn jullie ook zo warmbloedig ?

Groetjes, Karin
35 wkn

Yep!

Nou ben ik altijd al een warmbloedig persoon maar gisteren moest ik gewoon echt mijn sokken uitdoen, omdat het zo klam was tussen mijn tenen... en ik heb er vooral 's nachts last van... hele nachtpon drijf nat!pffffff

Liefs Sabina

ohh   pfff hier is het ook drama. stond net in de winkel.. kreeg tintelingen alles erbij.. viel bijna flauw :S.. even volhouden nog. maar dit was echt niet leuk..

gr suuz   35 wk 4dg

Buiten was het min 20. De raam van de slaapkamer stond open. Mijn man had een extra slaapzak. En ik zweette me wild onder 1 dekbed!

Vroeger was ik altijd degene die de verwarming aanzette. |Nu heeft mijn man het steeds koud omdat ik m omlaag draai.

Hey allemaal,

Nou hier weinig tot geen last van zweten, alleen 's nachts ontzettende last van branderige voeten, 't lijkt wel of de thermostaat van m'n onderbenen en voeten  's nachts op hol slaat hihihi, de benen hangen bij mij dus het grootste gedeelte van de nacht buiten bed. Ach meiden nog een paar weken en dan zijn ook deze kwaaltjes weer voorbij, om dan vervolgens weer plaats te maken voor andere kwaaltjes .

Terug
Bovenaan