zweten

Zweten jullie ook zo in bed.
Pffff ik heb het zo warm en lig niet eens onder zo.n dikke deken.
Word heel vaak klets nat wakker.
Mijn voeten zweten ook zo dat als ik naar de wc móet goed uit móet kijken dat ik niet onderuit ga.
(Laminaat op kamer) heel irritant.
Ook heb ik overdag opvliegers. Zweet breekt me dan uit.

Normaal gesproken ben ik echt een koukleum.. Maar nu..pffff heb het steeds ook zo warm! Zweten valt alleen wel me e.. 's avonds hebben we altijd het raam open en ons zomer dekbed ligt er op....maar nog is het vaak te warm.
Gek hè zo'n verschil? :)

Normaal ben ik een koukleum. Maar nu heb ik het ook steeds aangenaam warm. Geen zweet aanvallen gelukkig.
Ook in de nachten wil ik graag het raam open, maar man lief vind het nu te koud. Hij heeft van de week de herfst dekbed er maar op gedaan, en ik heb nog een zomer. Hihi omgedraaide wereld.

Heb ook een paar zwangerschapstruien gekocht, maar nooit aan. Heb het gewoon niet nodig.

Die hormonen doen wat met je

x yvonne

Ook hier een enorme koukleum! De verwarming staat hier in de winter normaal op 21 graden, nu op 19,5. Scheelt weer op de nota van komend jaar haha. Ik heb gelukkig ook geen zweetaanvallen maar ik krijg het wel heel erg benauwd. Manlief is hier wel blij mee want hij heeft het ook snel warm, net als onze dochter.

Liefs ciomama

herkenbaar! vorige zwangerschap echt ijskoud gehad, dikke truien en dubbele sokken eind mei

maar nu? ik heb het warm, opvliegers en nachts gooi ik vaak de deken er geheel of gedeeltelijk eraf.

moet zeggen dat dit wel wat fijner is, maar dat het weer ook meewerkt. die 1e keer was koude winter en nachtvorst in mei en nu is het een warme winter

Ik ken t ook, voel me smorgens zo smerig heb t idee dat ik mijn bed uit drijf.
Bij de eerste zat ik midden in een hittegolf dus dan hou je er rekening mee maar dit is ook niet erg grappig.
Ach nog een paar weken en dan is het waarschijnlijk wel over haha.

xx

Terug
Bovenaan