zweverig, ik weet het.. maar ik heb laten pendelen...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik lees af en toe mee op het Zwanger Worden forum, gewoon omdat ik het leuk vind om te lezen dat er soms nog echt mensen zwanger worden misschien?
Daar gaf iemand de tip dat je bij flaironline kon laten pendelen of en wanneer je zwanger werd en of je een jongen/meisje kreeg.
Gisteren heb ik laten pendelen  (je moet je naam en geb.datum achterlaten). Ik geloof dat ze nu gestopt zijn omdat het te druk werd, dus ik was net op tijd.
Maar... zij zegt dat ik in feb '07 zwanger word van een MEISJESTWEELING!
Een verhaal dat goed zou kunnen kloppen met IVF. Zelfs al geloof ik niet echt in dat pendelen, ik was toch erg blij toen ik het las. En een tweeling lijkt me super, ben ik meteen klaar na 5 jaar proberen tegen die tijd..

Groeten, Saar

Hoi Saar,

Ik kan heel goed begrijpen dat je blij bent. Leuk nieuws toch, ook nog een tweeling, geweldig.  Ik hoop voor je dat je wensen of dromen snel uitkomen.

Veel liefs van Monique.

Hoi Saartje,

Leuk om te horen zeg, dat je toch nog zwanger word en dan meteen van een tweeling, je bent meteen klaar dan.
Feb. is nog wel een eind weg he, misschien heeft ze het wel mis en wordt je eerder zwanger.
Aan de ene kant zou ik ook wel willen laten pendelen, maar aan de andere kant durf ik het niet. Ben bang om te horen dat ik misschien wel nooit zwanger wordt of over heel erg lang pas. Ik zou dat nu niet willen horen.

Kruimel

Hee Saartje

Laten we hopen dat het ook echt de waarheid wordt! Zou natuurlijk wel mooi zijn, toch? Ik kan me voorstellen dat je hier weer een positief sprankje hoop door krijgt!!

Liefs, cee

dat zou mooi zijn....ik heb ook laten pendelen op flair vorige week en daar zei ze dat ik vogens haar geen kinderen meer zou krijgen...

nu heb ik zelf gependeld en daaruit kwam dat ik nog 2 dochers zou krijgen voor mijn 30...de 1e zou ik zwanger van raken in januari 07....

ben begonnen met vraag of ik al zoon had.....toen of ik docher had...en zo ff door om te testen...

probeer het maar eens....

ketting met ring eraan   tussen duim en wijsvinger elleboog op tafel en rustig blijven zitten.arm en hand uiteraard niet bewegen....na een paar tellen begin je met vragen waar je het antwoord wel op weet

neem bij iedere vraag ff de tijd ervoor om je "pendel'' op gang te laten komen....wanneer je merkt dat het werkt begin je met de vragen die je wil weten...

Let wel iedere vraag moet met ja of nee beantwoord kunnen worden...

bv heb ik een zoon...
bv ben ik 30 jaar
ff een paar vragen om op te warmen zeg maar...
en daarna als je denkt van hee dit klopt allemaal dan ga je vragen
bv raak ik nog zwanger dit jaar....
raak ik zwanger in ....

best wel geinig...

ook kwam er bij mij uit dat ik in november de kijkoperatie kreeg....dat verbaasd mij want de gyn had het over dec januari....

Terug
Bovenaan