zwijmel zwijmel......

Als Yoëll onder de douche uit komt en heerlijk in zijn badcape gewikkeld is, kijkt hij zo gellukig.
Als je dan aan hem vraagt; heb je lekker gedouched?? Dan zie je dit

Daar wordt je toch gelukkig van.

Nog meer zwijmelfoto's onder ons??

Gr Pauline

Yoëll vind het aankleden niet erg. Of we zetten een muziekje aan of gaan zelf liedjes met hem zingen. Koud kan hij het niet hebben, want hij ligt geen seconde stil.
Af en toe kijk ik ff of er geen deuken in de commode zitten, zo hard stampt hij met z'n hielen en heeft dan ook nog de grootste lol.

Wat een leuke foto! Tessa is als ze onder de douche vandaan komt (zo dalijk weer lekker douchen met papa) heel erg stilletjes, zo veel indruk maakt het douchen op haar! Dus zwijmelfoto's na het douchen wordt moeilijk, heb wel een favoriete zwijmelfoto omdat ze daar zo verliefd op kijkt naar haar papa. Hier was ze 1 dagje oud! Krijg af en toe nog traantjes van geluk in mijn ogen als ik deze foto bekijk....

hoi hoi

Onze Sophie houd ook erg van badderen... vooral in de tummy vind ze heerlijk...

In het begin werd alles nat, nu heeft ze meer interesse in haar voetjes en in het proeven van het water.........hihihihi

het eruit gaan en het aankleden vind ze niet erg, ze ligt dan heerlijk na te genieten van het badderen in de warme douche......

en wij genieten dan weer van haar koppie.....

.

liefs tobi

Terug
Bovenaan