Zwijmel zwijmel

Hoi meiden

Ik zit net de foto's van de bevalling en mijn kraamtijd terug te kijken.
Wat gaat de tijd hard.
Toen was ik net bevallen en oh wat was ik gelukkig met mijn mooie zoon.
Hij was zo klein, lief, mooi, onschuldig,en  Ik had hem gebaard!    Dat vond ik zo stoer van mezelf.
En nu is mijn prinsje al weer 5 maanden.
Ik vind dit ook echt een herlijke tijd maar wat voelde ik me gelukkig toen, nu nog hoor maar het was gewoon een prachtige ervaring en daar zit ik nu nog bij weg te zwijmelen.

Ik ben ook heel nieuwsgierig hoe ons volgende kindje er uit zal zien, of het ook zo mooi zal zijn, maar daar wachten we nog maar even mee. Eerst hiervan genieten.

Liefs Rianne, mama van Thijs

O zo herkenbaar! Die gevoelens als je je kindje ontmoet, ik kan ze ook nog terughalen en toch lijkt het soms zo ver en soms alsof het gisteren was. Vanavond stond ik nog te bedenken dat er een vreemd mensje uit je komt, wat je helemaal niet kent, maar het voelt meteen alsof het nooit anders is geweest.

De volgende is vast net zo mooi en bijzonder!

Groetjes Ilona

Ik vind het elke dag nog steeds een wonder! Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je kan groeien.  Zo bijzonder!
Op ons kaartje stond ook   "geboren ons klein wondertje".
Dat is ze nog elke dag!!

groetjes Sonja

ja echt geweldig!!
ik denk er ook regelmatig aan terug! echt super hoe het lijkt of dat kleine nieuwe mensje er altijd al bij hoort.
ik zou niet meer weten hoe het zonder hem was. zei toevallig vanmiddag nog tegen mijn man: wat deden we eigenlijk altijd toen senna er nog niet was?
het blijft een wonder!!

groetjes marijke

Christian zat lachend te zwaaien met zijn eigen Chicco sleutelbos, zijn blonde haartjes in een eigenwijze kuif, enthousiast te brabbelen.
Wauw, dacht ik toen, heb ik dit prachtige mensje gemaakt? Op deze wereld gezet? Dit waanzinnig lieve en heerlijke ventje?
Het is inderdaad een wonder...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

Ik zat net, na de fles, ook even zo te genieten ja! Wat een wonder dat ze een paar maanden geleden nog in mijn buik zat! En nu ligt ze op haar buik (zelf gedraaid) naar zichzelf te kijken in het spiegeltje van het activitycenter. Heerlijk!

Sabine

Terug
Bovenaan