Zwijmeltopic

Hier even een zwijmeltopic...

Nu Esther haar sprongetje weer gehad heeft, is ze echt zo'n heerlijk meisje! Veel lachen, opeens wil ze weer knuffelen, ze kletst tegen me, wil graag gemasseerd worden, roept me met een zacht 'eh' geluidje als ze even mijn aandacht wil. En als ik dan opkijk, lacht ze breeduit naar me.

Het is gewoon niet uit te leggen he, hoe het voelt als je eigen kindje dat doet. Hoe heerlijk het gewicht van je kindje in je armen is, dat kleine hoofdje tegen je hals, die handjes die in je nek frummelen, teentjes die in je buik porren. De lach en geluidjes van je eigen kindje, hoe je daar warm van binnen van wordt. Ik kan het vriendinnen zonder kinderen (en dat zijn al mijn vriendinnen) gewoon niet uitleggen...

Zwijmelen jullie even mee?

Liefs,

Eveline

Ach, als je dit in de box ziet liggen dan word je toch helemaal verliefd???? Babies zijn niet voor niks zo vreselijk schattig, zo krijgen ze alles voor elkaar! En heerlijk als ze zich zo laten knuffelen ja , vooral als ze net in bad is geweest en ze zo lekker ruikt! Kan er niet genoeg aan snuffelen!
Lekker hoor, even zwijmelen.

Sabine

Ja, heerlijk he.
Dat verliefde gevoel....Hij geeft me gewoon het gevoel dat ik de liefste, beste, mooiste van de hele wereld ben. Moet ook wel als ik zo een mooi, lief kereltje heb.

Zwijmel zwijmel

Monique

Ik zwijmel even mee.....Emma is net heerlijk in bad geweest en heeft al slapend de fles gedronken. Ze lag zo lief op mijn schouder te slapen, helemaal opgekruld, lekker warm en ruikend naar de zwitsal shampoo....hmmmmmmm ik kon ze bijna niet terug in haar bedje leggen omdat ik het zo heerlijk vond. toch maar gedaan hoor...en ze slaapt lekker verder. Wat is het dan toch heerlijk zo'n kleintje

Groetjes Monique

Hai Zwijmelaars

Ik wil wel even meedoen hoor, ik ben ook helemaal tot over mijn oren, stapelverliefd op mijn kleine mannetje.
Heerlijk zo'n klein frummeltje wat ook ( volgens mij) helemaal verliefd is op mij.
Altijd als ik in de buurt ben heeft de rest geen kans, want hij wil ook alleen maar naar mij kijken. En als hij dan bv uit het flesje drinkt en ik hem zo dicht mogelijk bij mijn borst cq lijf houdt en hij me   heel diep in mijn ogen kijkt. Dan kan in principe heel de wereld vergaan om me heen, ik zou het niet eens merken.

Oeps, ik heb het wel heel erg te pakken geloof ik . hahahaa

groetjes irene

Hoi,
fantastisch he. Ben blij met het forum, want dan kunnen we lekker zo tegen elkaar liggen kletsen. Mijn vrienden en collega's zien me aankomen..... kort vertellen kan natuurlijk wel, maar meer dan dat toch niet. En die zonder kinderen snappen het al helemaal niet.
Zou het zo blijven, dat zwijmelen en vertederd zijn?
Groetjes Veerle

Geweldig toch dat wij het gevoel niet te hoeven omschrijven want we voelen het allemaal zo!

Heb eens  gezien op Discovery dat je lijf idd een zelfde soort stof aan maakt als wanneer je verliefd bent. Zodat je constant bij de baby wilt zijn. Weer een slim idee'tje van Moeder Natuur

Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan