Zwitsal dozen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik koop vaak in de actie de zwitsal dozen met 6 pakken doekjes erin
scheelt toch bijna 2 pakken voor niks

in de zwangerschap deed ik dat ook en had dus met de geboorte van Ryan 6 dozen staan hihihi
nu koop ik ze ook geregeld in de actie
maar nu erger ik me steeds vaker dat de winkels zo weinig voorraaad hebben
DA drigist had ze in de aanbieding 2 weken lang
5 filialen hier in d ebuurt en omstreken waren na 3 dagen helemaal leeg en kregen niks meer aangevuld
ook de trekpleister hetzelfde grrrr
kan me er dan boos over maken , MAAK DAN DIE ACTIE NIET

andere doekjes krijgt Ryan vaak last of uitlsag van dus liever zwitsal
hopelijk zijn ze snel weer bij d ekruidvat ofzo in de aanbieding

sorry hoor was me even aan het ergeren en wilde het ff kwijt.

groetjes moekje

Bij Etos krijg je dan ten minste een waardenbon als het op is....

groetjes Maris

jahaa herkenbaar! Zelfde verhaal met de luiers.. Enne ook wij hebben altijd pampers.

x ing

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 13:56:29'));

Bij Etos krijg je dan ten minste een waardenbon als het op is....

groetjes Maris

hoi hoi

hier ook al een keer bij de etos gehad en helaas geen waardebon gehad hoor.
de DA geeft ook geen waarde bon en trekpleister en kruidvat ook niet
op is op maar ja na 3 dagen op een actie van 14 dagen
heb DA en klachten mail gestuurd een paar dagen geleden  maar tot nu toe niks  gehoort

groetjes moekje

quote: moekje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 13:54:45'));

hoi hoi

ik koop vaak in de actie de zwitsal dozen met 6 pakken doekjes erin
scheelt toch bijna 2 pakken voor niks

in de zwangerschap deed ik dat ook en had dus met de geboorte van Ryan 6 dozen staan hihihi
nu koop ik ze ook geregeld in de actie
maar nu erger ik me steeds vaker dat de winkels zo weinig voorraaad hebben
DA drigist had ze in de aanbieding 2 weken lang
5 filialen hier in d ebuurt en omstreken waren na 3 dagen helemaal leeg en kregen niks meer aangevuld
ook de trekpleister hetzelfde grrrr
kan me er dan boos over maken , MAAK DAN DIE ACTIE NIET

andere doekjes krijgt Ryan vaak last of uitlsag van dus liever zwitsal
hopelijk zijn ze snel weer bij d ekruidvat ofzo in de aanbieding

sorry hoor was me even aan het ergeren en wilde het ff kwijt.

groetjes moekje

Hallo,  drogisterij medewerker hier!

Ik wilde toch even reageren, zo vaak krijg ik de kans niet om me te verdedigen tegenover de klant haha.

De reden dat de winkels vaak zo weinig spullen krijgen ligt niet aan de winkelier of aan het hoofdkantoor maar vaak aan de leverancier. Deze dozen worden een aantal weken van tevoren (kan niet eerder door concurrentie strijd - merken doekjes en luiers zijn afwisselend ergens in de actie) door de winkels besteld en  op basis daarvan  gaat er een bestelling van het hoofdkantoor naar de leverancier. Die heeft dan een korte tijd om te leveren en, grote verrassing,  dat lukt niet altijd omdat ze ook nog eens naleveringen moeten doen aan een andere keten. Dus dan worden de winkels gekort op hun bestelling en is a) de winkelier gefrustreerd en b) de klant boos. Terecht.

Hetzelfde verhaal met de luiers. Een drogisterij heeft vaak geen of een heel  kleine  opslagruimte en moet je je eens voorstellen wat een voorraad er binnenkomt als de Pampers 3 halen 2 betalen zijn. Dan hebben we het over letterlijk honderden pakken luiers (pampers heeft  4 soorten (geel, groen, paars en rood) in allerlei maten - reken maar uit!)  die allemaal in grote getalen  de winkel in moeten. Dit lukt niet, doodleuk geen ruimte,  dus gaan ze de levering verspreiden over de actieweken met als risico dat sommige maten op zijn.  Ze moeten wel, ze kunnen anders de actie niet aan.

Eigenlijk is een drogisterij niet geschikt voor dergelijke grote acties. Een supermarkt heeft een gigantisch magazijn en een groot winkel oppervlak. Zij kunnen dit makkelijk aan. Maar aangezien luiers een heel normaal drogisterij artikel is, zal de kleine winkelier mee moeten in de acties.

Misschien een leuk weetje; door de oorlog rond deze produkten maakt een winkelier nog nauwelijks winst op luiers. Soms leggen ze zelfs geld bij. Is echt waar.

Dan nog blijft het ontzettend frustrerend voor de klant hoor!!

Terug
Bovenaan