Zwitzal babyolie


Haaaaai meiden!!!!

Wie weet wat over de babyolie van zwitzal? Je hebt namelijk olie voor in bad , massage olie en deze olie "moet de huid soepel houden en reinigen". Mijn zus waste de baby soms inplaats van een badje, een watje en deze olie....Mijn dokter had daar nog nooit van gehoord. Mijn vraag dus...Wat doe je met deze olie? Kan je hier je baby mee "wassen"?

Liefs Noekie

 
Hoi Noekie,

Ik gebruikte de babyolie van Zwitsal gewoon in bad en verder deed ik er niks meer bij en het werkt perfect als de baby een droge huid heeft, wat ik wel daarna deed is bij mijn zoontje wel zijn haar na spoelen met een beker water anders hebben ze meer kans op berg omdat het wat vetter is... Succes verder net je neefje of nichtje
 
Hoi noekje,

In het begin deed ik nog wel eens wat olie in het badwater (de badolie dan) om uitdrogen te voorkomen. Echt een droge huid heeft ons zoontje nooit gehad, dus insmeren met babyolie was niet nodig, mijn schoonzusje heeft dat echter wel gedaan (nog steeds trouwens) het houd het huidje idd soepel, bovendien ruikt het lekker!
Groetjes
 
Ja, dit staat op elke uitzetlijst en ik heb het eigenlijk ook nooit gebruikt. De kraamhulp zei dat het voor schoonmaken van harde stukjes ontlasting was. Dus om het zeg maar mee "los" te weken.

 
Ik heb ook van alles aangeschaft, en nu blijkt dat je misschien sommige dingen niet gebruikt. Maar.. de baby-olie gebruik ik af en toe om viezigheidjes uit plooitjes te halen. (doe ik meestal voor het badje) Beetje op het puntje van een washandje en ik kan de plooi mooi schoon maken.
 
Ik heb het gebruikt toen ik een cursus baby massage ging doen maar anders had het denk nog nieuw in de kast gestaan.

Het word ook wel eens gebruikt om berg van het hoofdje af te halen
 
Terug
Bovenaan