zwnager! maar hoe lang??

hoi dames

ik hoor bij de mamaclubs juni 2010
maar we hebben het geluk dat ik voor de 2e keer zwanger ben.

woensdag krijgen we de echo en vooral de vraag hoe lang!!!! houdt ons nachts aardig wakker
ik heb al weken symptomen en ben al vanaf maart aan testen.

even in het kort:
half januari gestopt met de miniil
half januari 1e keer ongesteld na bevalling (na 7mnd )
half febr ongesteld
maart niet ongesteld en hele maand ochtendmisselijk
half april ongesteld
half mei ongesteld
zeker 5 weken last gehad van onverklaarbare irritaties en korte lontjes, al weken lang last van vermoeidheid, nu al 2 weken niet meer zo prikkelbaar. al paar weken wel eens last van de onderbuik bij vrijen (bandenpijn snap ik nu) en we weten het nu 5 dagen en het is ook direct erger geworden, zo typisch. gister na lange drukke dienst zelfs harde buik gehad.
kan niet teveel bukken, voel dan echt de buik en soms heb ik het gevoel dat ik al een hele dikke buik heb maar als ik voel is dat er nog niet.

woensdag waren de testen duidelijk positief en volgens clear blue ben ik meer dan 5 weken zwanger
maar 1,5 week terug zei de test nog negatief. vanaf maart al 10 testen negatief gehad.
Verloskundigen gaan van 7-8 weken uit en woensdag weten we het zeker.

Maar ergens kunnen we nog alle kanten op en dat maakt het best wel eng

groetjes Sabine
 
Dat kan inderdaad alle kanten op. Gelukkig zijn er tegenwoordig echo's om het exact in te kunnen bepalen. Ik ben nieuwsgierig. Als ik het zo lees zou ik ook zeggen neem toch je laatste menstruatie als beginpunt. Dan kom je inderdaad zo rond 8 weken uit. Succes!
 
Hoi Hoi,

Spannend hoor! De clearbleu had bij mij ook 3+ aangegeven dus langer dan 5 weken zwanger maar uiteindelijk bleek ik pas 4 weken te zijn dus ik zou me er niet te veel op vastspinnen. Ik ben benieuwd en veel succes met de echo!!

Groetjes
 
Wat vaag allemaal!!zou er ook niet tegen kunnen hoor die onzekerheid.ben wel benieuwd hoe ver je bent,we horen het wel he?!
heb zelf ook wel eens een vroege test gedaan,die bleef een halfuur negatief.en de kruidvat test meteen positief.ook vaag vond ik dat.
liefs jootje
 
Misschien weinig hcghormoon aanwezig waardoor de testen niet gepakt hadden?! Niet al te druk maken hoe moeilijk dat ook is.. Heel veel suc6!! Laat ff weten wat er uit gekomen is!!

Liefs
 
Die dikke buik kan ook komen door het opzetten van je darmen.. Mijn spijkerbroeken zaten al snel niet lekker meer, echter na een maand of wat ging het ook weer..voor een tijdje
 
Terug
Bovenaan