ZZZooo

Dat hebben we weer gehad! ;-) Het grote wachten kan weer beginnen. Nog 2 weken minimaal. Gelukkig kan ik met jullie samen aftellen!

We hebben echt voorbeeldig geklust. Vannacht is mijn ei gesprongen, toch wel een zegen dat ik dat zo goed voel. Deze keer kwam 't ei van rechts, haha. Nou nog hopen dat-ie voorrang krijgt!! Ik voelde behoorlijke steken rechts en had ook prima-de-luxe slijmverlies (lekker verhaal). Vanochtend waren de steken weg.

Ben zo benieuwd of het lukt dit keer. (CLICHE!) Ik duim voor iedereen hier, als altijd.

Liefs,
Marjon

Hé F,

Tuurlijk hou ik je op de hoogte!! Ik vind het hartstikke fijn om hier alles op te schrijven. Ben benieuwd of er weer van die gekke steken komen, net als vorige cyclus. Hoewel dat helemaal geen goed teken hoeft te zijn, was ik wel 3 dagen overtijd vorige keer. Heb nog steeds het idee dat er toen wel een bevruchte eicel heeft rondgezweefd, maar gewoon niet goed is genesteld. Ik ben nooit onregelmatig geweest.

Jij houdt mij toch ook wel op de hoogte, hè?

Marjon

Kun je nog een beetje rechtop zitten??? Geintje!!!

Ik hoop echt voor je dat het raak is hoor.
Maar ben je dan toch ook niet een klein beetje bang dat het weer fout kan gaan? Want ik weet dat ik dat wel zal hebben.
Maar de wens zal altijd groter blijven dan de angst, neem aan dat dat ook wel voor jou geldt.

Nou, hopelijk kun je je zenuwen de komende weken een beetje bedwingen.

Gr. Aar

Nou, Aadje, zo kan-ie wel weer, hè! :-D Ja, ik kan nog prima rechtop zitten.

Ik ben niet een 'klein beetje' bang dat het weer fout kan gaan, ik ben hartstikke bang! Maar de enige manier om daarvanaf te komen is om het gewoon weer te proberen. Die angst weerhoudt me daar echt niet van. Maar als zo'n test dan positief uit zou blijken, dan zal de schrik me wel om het hart slaan, denk ik.

Maar dat zien we dan wel weer. De kans is altijd nog het grootst dat het goed gaat. Daar gaan we gewoon van uit.

Groetjes,
Marjon

He Marjon,

Nou ik wacht met je mee, wat kunnen 2 weken dan lang duren he?
Ik moet nog tot dinsdag wachten, als mijn cyclus tenminste weer een beetje op orde is.
Dus ook voor mij geldt afwachten..
Nou meid ik duim voor je.

Veel liefs
Pascalle

Hoi lieve Marjon,

En?? Al de eerste kwaaltjes? Ik ben heel nuchter gelukkig (tot nu toe haha, ik wordt steeds neurotischer hoe meer de NOD nadert..). Ik had gisteren ineens veel vochtafscheiding (het leek wel weer cervixslijm). We hebben voor de zekerheid nog maar even geklust voor het geval er een tweede ei kwam. De vorige keer kwam er 2 dagen na het eerste ei ook een tweede ei (dat wist ik toen omdat ik echo's kreeg). Deze maand kon ik alleen vertrouwen op mijn ov.test en weet ik dus niet of de Clomid nog een 2e ei in petto had.. Ben het klussen nu ook wel zat haha. Het schiet best op. Precies over een week is mijn nod al (uitgaand van de eisprong van dinsdag). Op zich wel fijn dat ik na 12 dagen altijd al ongi wordt, scheelt weer 2 dagen onzekerheid. Ik ben benieuwd hoe het nu bij jou gaat! Of je op tijd ongesteld wordt... of niet natuurlijk ;-)

We houden elkaar op de hoogte!

X F.

Terug
Bovenaan