• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Zwanger na miskraam?

Andrea.S

New member
Hallo allemaal,

Ik ben me in de war...

Ik heb op 13 juni een spontane miskraam gehad na 11,5week zwangerschap ( 6 weken echo leeg vruchtzakje 7 weken echo klein vruchtje zonder hartslag ter grote van 5 weken oud en bij ongeveer 9weken echo zag het er echt niet goed uit dat was 28 mei moest toch echt een miskraam worden), moest van de verloskundige 25 juni een test doen om te kijken of deze negatief was en 27 juni controle echo omdat ik dat voor zekerheid wou.

Dus 25 juni test gedaan deze was negatief, 27juni echo en die zag er goed uit, kreeg meteen groenlicht om opnieuw te proberen,

Nou hebben we dus niet stil gezeten in tussen tijd....

Nou kreeg ik 5 juli lichte steekjes rechts onder in buik richting mijn lies, ik dacht mijn menstruatie komt al weer op gang maar bleef uit, de week erna bleef ik gevoel houden van ongesteld worden dus uit voorzorg een early test gedaan omdat ik na de miskraam niet weet of mijn cyclus meteen weer opgang was, en die gaf negatief aan,

Nou werd ik sinds afgelopen dinsdag 16 juli beetje misselijk en gevoel van ongesteld worden was nog, dus heb toen nog een keer een early test gedaan en die was positief, omdat ik nogsteeds niet ongesteld was en niet weet wanneer die komt...

Nou had ik gisterochtend licht roze bloedverlies wat smiddag ophield heel raar..
en savond had ik opeens bruin oud bloedverlies schrik er gewoon van..

Nou heb ik vanochtend nog x getest en hij blijft positief alleen een normale test zegt negatief..

wat moet ik hier nu mee???? Zo'n onzekerheid, is dit een innestelingsbloeding???? Of toch ongesteld? Maar hoe komt het dat er dan toch lichte hcg word gedetecteerd ? Ik snap er niks van..

Nou vraag ik me af meer dames die dit mee gemaakt hebben? En wat moet ik nu doen? Wachten tot het lichte bloeden gestopt is en dan opnieuw testen??

Ik hoor het graag.
 
Een beetje lichtroze bloed zegt niet echt iets. oud bruin bloed ook geheel niet, dat is al oud en komt nu pas naar buiten.
 
Nou zou het leuk vinden als blijf zitten maar heb gisteren toch even met de verloskundige overlegd, en die zei dat het 2 kanten op kan gaan, en ook aangezien ik met de early getest heb, die geeft vanaf 3,5 al lichte hcg in urine, maar kan ook vroege miskraam worden. Dus we hebben afgesproken dat we 1 augustus weer contact hebben en dat ik voor die tijd nog even een testje doe om te kijken of ik nog zwanger ben. Ze zei veel geduld hebben
 
Terug
Bovenaan