11 februari begon mijn menstruatie na 3 ICSI terugplaatsingen.
21 februari positieve ovulatietest.
1/2 maart druppel roze afscheiding.
Sinds 2 maart sta ik elke dag op met knallende hoofdpijn die de hele dag aanhoud.
Heel enkel ook steekjes in mijn liezen gevoeld en licht zeurende steek aan mijn ribben waar de vorige zwangerschap werd getrapt.

Wat denken jullie?

Durf niks meer te hopen door de 3 mislukte terugplaatsingen.

Hoofdpijn kan zeker voorkomen naar aanleiding van een zwangerschap. Ik denk alleen dat het wat vroeg is, om die conclusie te trekken.
Er gaat ook een virus rond dat start met hoofdpijn deze winter.

Beste G, ik snap dat je in een ontzettend spannende tijd zit en je graag wilt weten of het dit keer wel raak is of niet. Helaas kunnen wij hier niks met zekerheid zeggen als het gaat om het bevestigen van een zwangerschap of niet. De symptomen die je ervaart kunnen inderdaad te maken hebben met dat je zwanger bent maar er kan ook wat anders aan te grondslag liggen. Ik heb voor je op Oudersvannu.nl gekeken naar artikelen waar je mogelijk iets aan hebt:

De eerste zwangerschapssymptomen:
Dit artikel is medisch beoordeeld door verloskundigen Karlijn Draaisma en Doete Reitsma

Alles over vroege zwangerschapstesten:
Dit artikel is geschreven door vruchtbaarheidsdeskundige José Knijnenburg

Bronnen: Thuisarts.nl, Verloskundig Centrum De Wieg, Verloskundigen Aan 't IJ

Wij zijn ook erg benieuwd en hopen van harte dat het deze keer raak is! Heel veel succes en geluk gewenst de komende tijd.

Als er nog iets anders is, je hebt een vraag of je moet je hart even luchten, dan zijn we er hier voor je!

En nog een oproep aan alle andere (wens)moeders die in deze situatie zitten of hebben gezeten, jouw verhaal of ervaring delen is een kleine moeite met een grote impact! Zo helpen we elkaar allemaal een stukje verder! <3

Groetjes Jetske

11 februari begon mijn menstruatie na 3 ICSI terugplaatsingen.
21 februari positieve ovulatietest.
1/2 maart druppel roze afscheiding.
Sinds 2 maart sta ik elke dag op met knallende hoofdpijn die de hele dag aanhoud.
Heel enkel ook steekjes in mijn liezen gevoeld en licht zeurende steek aan mijn ribben waar de vorige zwangerschap werd getrapt.

Wat denken jullie?

Durf niks meer te hopen door de 3 mislukte terugplaatsingen.
Dit kunnen de eerste tekenen van innesteling zijn, maar stress en eerdere mislukkingen kunnen van invloed zijn op hoe u zich voelt. Geen idee.

Terug
Bovenaan