Hallo leden,

Ik heb een vraag, voor mijn zwangerschap had ik een jeugdige A cup, tijdens mijn zwangerschap had ik een prachtige C cup en uiteindelijk heb ik er een elegante B cup aan overgehouden. Zijn er hier meer vrouwen die met een grotere cupmaat eindigde dan voor hun zwangerschap?

Groetjes Nathalie

Beste Nathalie, zelf heb ik hier geen ervaring mee en ben ik met dezelfde cupmaat na mijn zwangerschappen geëindigd als waar ik mee begon. Er zijn denk ik wel meer vrouwen die eindigen met een grotere cupmaat na de zwangerschap en die daar heel blij mee zijn ;) Ook zullen er vast vrouwen zijn die eindigen met een kleinere cupmaat. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb voor je gekeken op oudersvannu.nl betreft (blijvende) lichamelijke veranderingen na de zwangerschap. Als je hier meer over wilt lezen, zie hier de link:

Ook heb ik nog een interessant artikel voor je gevonden, over ontzwangeren, mogelijk zit je nog in deze fase:
Dit artikel is medisch beoordeel door Kraamzorg de Waarden

En weet, we zijn er voor je!
En stel je leest dit, en je herkent jezelf in deze vraag, deel je verhaal, advies of tips. Een kleine moeite met grote (positieve) impact!

Groetjes, Jetske

Jep, hier ook grotere borsten dan voorheen. Kleine is ondertussen 4 mnd en mijn borsten lijken toch wat geslonken te zijn, waar ik mijn bh eerst niet meer aankon kan dit nu weer wel!

Terug
Bovenaan