Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb na het verwijderen lang met bloedverlies gelopen, dan was het een dag of paar dagen weg en hup daar was het weer..
dus het kan dat je weer bloed verliest
Beste A, ik heb even gekeken op oudersvannu.nl en bloedingen en slijmerige propjes, kunnen inderdaad voorkomen en worden vaak veroorzaakt door het herstelproces van je baarmoeder. Dat je bloedingen opnieuw begonnen na het klussen kan liggen aan verhoogde doorbloeding door fysieke activiteit. Als je twijfelt over wat je ziet, of je vermoedt dat het meer is dan normaal herstel, is het altijd verstandig om contact op te nemen met je huisarts of gynaecoloog. Hevige bloedingen (zoals het meerdere keren moeten verschonen van een inlegkruisje per uur) of pijn zijn vanuit mijn mening wel iets om even te bespreken met de huisarts! Wil je meer weten over het laten verwijderen van je spiraal en alles wat daar verder bij komt kijken, lees hier verder:
Wil je graag zwanger worden en heb je een spiraal? Dan wil je je spiraal laten verwijderen. Hoe werkt? Doet het pijn? En hoe snel ben je daarna vruchtbaar?
www.oudersvannu.nl
Hopelijk heb ik je iets verder geholpen! En lees jij dit verhaal en herken jij jezelf in dit verhaal en/of heb jij tips/advies? Deel het hier! Het is een kleine moeite, met grote (positieve) impact!